AndroidHealthClinic

Kanker belangrijkste doodsoorzaak mannen

ik had toch gelijk:mad: er zit een stijgende lijn in.

overlaatst zo'n reportage gezien van een hoop kankergevallen in 1 straat bij een vijver, daar hadde ze een enorme zooi chemisch afval en vanalles in gedumpt, en alles wat tot nu gebeurd was, was een pad ernaast aanleggen:rolleyes:

"De afgelopen decennia is het risico om te overlijden door een hart- of vaatziekte vrijwel voortdurende gedaald"

"Sinds 1970 is de kans om aan een hart- of vaatziekte te overlijden ongeveer gehalveerd"

"Overigens is ook het risico om te overlijden aan kanker sinds eind jaren tachtig gedaald."

Dus je redenering dat het aan het opkomen is slaat nergens op, het ligt er gewoon aan dat er minder hart- en vaatziekten zijn.

delguy zei:
"De afgelopen decennia is het risico om te overlijden door een hart- of vaatziekte vrijwel voortdurende gedaald"

"Sinds 1970 is de kans om aan een hart- of vaatziekte te overlijden ongeveer gehalveerd"

"Overigens is ook het risico om te overlijden aan kanker sinds eind jaren tachtig gedaald."

Dus je redenering dat het aan het opkomen is slaat nergens op, het ligt er gewoon aan dat er minder hart- en vaatziekten zijn.

Dacht ik dus ook al :S en ik maar denken dat ik verkeerd las.

"Probleem" is dat ze hartaanvallen de laatste tijd beter kunnen behandelen dan kanker in de meeste gevallen.

Terug
Naar boven