XXL Nutrition

Kansloze vraag over gsm

RoniMoon1989

Competitive Bodybuilder
R.I.P.
Waardering
95
Beste bodybuildvrienden

Vandaag kwam mijn oom me lastigvallen met een vraag over zijn mobiele telefoon. Onlangs is hij overgeschakeld van Proximus op Mobistar en sindsdien staat er bovenaan zijn scherm (ter hoogte van batterijsterke en ontvangst) een soort pijltje dat naar boven wijst. Hij doet hier heel paniekerig over en wil het absoluut weg krijgen. Weten jullie soms wat dit pijltje is en hoe je er van afgeraakt? (Het is een oude Nokia-gsm)

Alvast bedankt!

Das een kompas.

mobiel uitzetten en pijltje is weg.

neeeeext!

Beste bodybuildvrienden

Vandaag kwam mijn oom me lastigvallen met een vraag over zijn mobiele telefoon. Onlangs is hij overgeschakeld van Proximus op Mobistar en sindsdien staat er bovenaan zijn scherm (ter hoogte van batterijsterke en ontvangst) een soort pijltje dat naar boven wijst. Hij doet hier heel paniekerig over en wil het absoluut weg krijgen. Weten jullie soms wat dit pijltje is en hoe je er van afgeraakt? (Het is een oude Nokia-gsm)

Alvast bedankt!

sms die in "postvak uit" zit? klaar om te verzenden, maar om 1 of andere manier niet verzonden geweest.. postvak uit wissen en pijltje is weg

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle leerrijke adviezen. Blijkbaar heeft iemand anders het snel kunnen oplossen. Dikke fail voor mij dus. :D

Hier mag een slotje op.

Terug
Naar boven