XXL Nutrition

Karachi Deca

LoEnATiK

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Hi Mensen,

Gisteren deze Deca van Karachi gezien hier in een apotheek in Thailand, de originele schering Testoviron depot heb ik reeds ingekocht, maar deze deca kende ik nog niet. Heeft iemand hier ervaring mee ? Plaatje heb ik helaas van het internet moeten plukken, want ik heb het snoertje van mn camera niet meegenomen om te uploaden. Het zijn precies dezelfde doosjes en ampullen als de sust van Karachi, enkel alleen dan met ander product naam en specificaties op de ampullen. Voorkant staat alles in het Engels (zoals je kunt zien op plaatje) op de achterkant in het Arabisch.

Thanx!

Deca pic.jpg

In Thailand is, zeker in toeristen gebieden, erg veel namaak op de markt.
De lokale apotheken maken er openbaar reclame voor omdat ze weten dat er genoeg toeristen erg happig op zijn.

Deze deca van Karachi ken ik persoonlijk niet, dus vertrouw ik het niet zo.
Ook een beetje k*t gedoseerd, 100mg..

• Topic Starter Topic Starter
In Thailand is, zeker in toeristen gebieden, erg veel namaak op de markt.
De lokale apotheken maken er openbaar reclame voor omdat ze weten dat er genoeg toeristen erg happig op zijn.

Deze deca van Karachi ken ik persoonlijk niet, dus vertrouw ik het niet zo.
Ook een beetje k*t gedoseerd, 100mg..

K*t gedoseerd is het zeker, maar ja een doosje van 3 stuks voor omgerekend 6 euro is niet mis...

Ik heb voor de zekerheid een amp Test Prop gisteren gekocht en gezet van dezelfde Pharmacy, en ik moet je zeggen het voelt wel goed en echt.... ;)

Het rare hier in Thailand is dat je 8 jaar geleden nog gewoon bijv. echte valium zonder recept kon kopen in elke apotheek, maar sinds 3 jaar niet meer. De Thaise FDA is sinds een paar jaar super streng geworden op zulke middelen en het is allemaal super gecontrolleerd, behalve Steroids... ? Heb je hier bijv. paracetamol met coffeine nodig die je in NL bij elke supermarkt zo kunt kopen.... die krijg je hier niet zonder dokters recept..... maar Steroids die zijn gewoon OTC verkrijgbaar, en heb je needles nodig voor je steroids... no problem, als je cash hebt, geen probleem hier voor roids..... :eek:

Grt

Terug
Naar boven