AndroidHealthClinic

katabool vs anabool

johankaas

Cool Novice
Waardering
0
je zit in een kuur :cool: en je eet je helemaal rond gedurende de dag, vervolgens breekt de nacht en je gaat slapen, en je shake naast je bed is niet genoeg, wat doe je om de honger te stillen?

a gewoon slapen
b weer bulken:(

neem dan een lekkere bak kwark met wat lijnzaad olie en evt een schepje langzame eiwitten

Gewoon nog meer eten en anders maaltijd vervanger wheigt gainer naast je bed zetten.

een goeie pasta-maaltijd voor het slapen gaan, met als toetje 500mg kwark zorgt er wel voor dat je de nacht door komt toch?

of heb halve kilo aan lintworm in je darmen?

en als je toch wakker wordt; neem nog een bak kwark :P

Loo zei:
een goeie pasta-maaltijd voor het slapen gaan, met als toetje 500mg kwark zorgt er wel voor dat je de nacht door komt toch?

of heb halve kilo aan lintworm in je darmen?

en als je toch wakker wordt; neem nog een bak kwark :P
Ach ja 't is al laat. En in de roids sectie zijn we gewend in mg's te praten ;)

@johankaas: gewoon vreten tot je vol zit. 't Best is trage eiwitten zoals kwark of tonijn in olie.

Ik sluit me aan bij de posts hierboven, zet eventueel 2 shakes naast je bed.

denk dat je als je overdag genoeg eet aan kcal dat je toch echt niet wakker zou kunnen worden van honger oid. Of je moet wel een ongelooflijk snel metabolisme hebben

• Topic Starter Topic Starter
Darkman zei:
denk dat je als je overdag genoeg eet aan kcal dat je toch echt niet wakker zou kunnen worden van honger oid. Of je moet wel een ongelooflijk snel metabolisme hebben

ik vrees dat ik een super snelle metabolisme heb:(

Terug
Naar boven