AndroidHealthClinic

"Keep the Soul alive!"

boogie

Huge Freak
Waardering
6
Jaja, ik zag al dat er in een andere thread de spot werd gedreven met deze uitspraak. En daar ben ik het natuurlijk mee eens, verschrikkelijk irritant dat.

Maar ik moet toch zeggen dat ik blij ben met Boris als winnaar. In tegen stelling tot Jim en Jamai eindelijk iemand die echt muzikaal is (jah, ook al voor Idols) en waar ik best nog wat van verwacht.

Tuurlijk, dat eerste singletje, When you think of me, is weer een of ander niemendalletje (niettemin kakt het wel over 'Step Right Up' heen). Maar ben toch wel benieuwd wat Boris voor cd gaat maken, zijn sT (Michael Jackson, Prince, Marvin Gaye) bevalt me zeker.

Nou, kom maar op jongens, vooral die kerels van Looijmans (Rob and Johny aka Peppi and Kokki) zullen me wel rauw lusten.... :D

"Keep the Soul alive!" :cool:

Boris.....??

Alizee olé olé!!!

Keep de halve zool alive!!

• Topic Starter Topic Starter
dank voor jullie bijdrage aan deze thread :)

.

Laatst bewerkt:
Hij is wel ZwaarDeBam !! :D

Ik vind Boris ook stukken beter dan Jim of Jamai. Ik vond alleen wel dat hij al een beetje naast zijn schoenen ging lopen.

En ik ben het helemaal met Rob G eens over dat "keep the soul alive" gejank.

Verder wel goed dat hij meer de sT van Michael Jackson, Prince, Marvin Gaye heeft, want dat zijn een van de beste muziekanten ooit.

Boris woont 100 meter van mijn gym verwijderd...

echt vet cool gaaf te gek om al die jonge meisjes daar elke dag voor de deur te zien staan!

iemand handtekening kopen??

gast heeft goeie stem maar doet wel erg zn best om 'negerig' te klinken...heb toevallig paar nr's van n ouwe cd gehoort (waar al die commotie om is) en staat beetje gospel-achtige shit op....

Leviathan zei:
gast heeft goeie stem maar doet wel erg zn best om 'negerig' te klinken...heb toevallig paar nr's van n ouwe cd gehoort (waar al die commotie om is) en staat beetje gospel-achtige shit op....

Vast wel ja..
:o

hij iig wel goed genaaid :D

Ja walgelijk idd dat engelse gelul van hem altijd, zoiets dwingt mij tot een drive by shooting.. ja tis niet anders.

ik dacht dat hij die x zei 'keep the sound alive', maarja dit is nog gayer idd

Terug
Naar boven