MuscleMeat

"Keiharde" spieren?

WackoH

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
72kg
Vetpercentage
14%
Dag iedereen,

ik doe nu al 9 maanden aan intensieve powertraining, ik ben in totaal al 8 kilo bijgekomen, heb al veel meer macht dan vroeger en ook qua uiterlijk ben ik er goed op vooruitgegaan :banana:

Nu heb ik (denk ik) 1 probleem, een vriend met wie ik samen train heeft namelijk hardere spieren. Dit heeft hij ook als hij zijn spieren niet opspant, de mijne zijn redelijk slap daarintegen, weet iemand hoe dit komt of is dit volkomen normaal?

Greetz

In smeren met pindakaas voor een harde huid had ik gelezen :D

• Topic Starter Topic Starter
Hij is inderdaad wel magerder, kan het hieraan liggen?

Nu ga ik misschien een domme vraag stellen, maar hoe kan ik mijn spiermassa dichter krijgen? :p

Nu ga ik misschien een domme vraag stellen, maar hoe kan ik mijn spiermassa dichter krijgen? :p

Dom is die niet (voor mij dan) want ik weet er ook niet echt een antwoord op:o.

Ik denk vooral krachttraining en niet voor massa gaan.

Op kracht? Dus maximum 4 herhalingen maken met een zwaar gewicht?

Ja dat is krachttraining en je mag ook meer rust tussen de sets.

Ok, binnen 2 weken ga ik terug een nieuw schema maken, en ga dan eens zien of't helpt. Alvast bedankt :D

ga gewoon cutten. Verder moet je het echt niet zoeken.

Lijkt mij in zijn geval niet verstandig met zijn 72 kg. Meer eten, harder trainen en VVM kweken. Dan cutte, zodat je spieren goed uitkomen en je vet% verlaagd is.

Tot hoeveel Kg zou hij dan het best kunnen groeien?
Zijn daar richtlijnen voor?

wat bedoel je precies met: "macht" TS?

wat bedoel je precies met: "macht" TS?

kracht :eyes:

vandale.be:

macht de; v(m) -en 1 vermogen: bij ~e zijn in staat 2 sterkte, kracht 3 wettelijke bevoegdheid: hiertoe heb ik geen ~ 4 invloed, betekenis: de ~ vd VS 5 persoon of zaak die macht heeft; leger, overheid, mogendheid, staat: de wetgevende ~; landmacht, luchtmacht; grootmacht, supermacht 6 (rekenk) product van twee of meer gelijke factoren: de tweede ~ van 8 is 64

Laatst bewerkt:
tja dat ligt wrs gewoon aan het feit dat je vriend minder vet heeft? maak je er maar gheen zorgen over zou ik zeggen ;)

good luck

Terug
Naar boven