010
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 56
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij rolt dat ding ook gewoon richting z'n nek. Als je nou gewoon rustig blijft en dat ding over je buikspieren rolt tot je rechtop kan gaan zitten, kan zelfs een mager scharminkel als ik onder 100kg+ vandaan komen...
volgens mij heeft ie z'n spotters te laag staan.. vandaar dat ie het wel kan tegenhouden zo maar er niet onderuit kanlijkt me fake, vanaf 1min30 ofzo ligt het gewicht toch duidelijk ergens op, als je het niet kan bankdrukken kan je het allesinds niet zo vasthoudenkan hij er gwn van onder kruipen hoor
Lol, dacht eerst een monster axle met heel veel gewicht er op te zien, tot ik dat stangetje in verhouding met dat kereltje zag![]()

Altijd, maar dan ook altijd een back up plan hebben. Uitvogelen hoe je ergens onderuit kunt komen als het mis gaat. Basis als je alleen traint thuis lijkt me. Naar buik rollen en opzij duwen was eerste wat ik leerde toen ik vroeger thuis trainde naast de gym.
Maar die kop...........geweldig. En wat een ****ed up equipment hebtie.

Ik denk dat elke thuis gym'er dit wel eens meemaakt in zijn leven![]()