XXL Nutrition

kereltje raakt klem tijdens bandruksessie

zag hem ook net.. de paniek in zn ogen is epic :D

Die gast heeft wel echt mazzel gehad, had nog wel wat vervelender af kunnen lopen.
Wat bezielt zo iemand trouwens om dat op internet te zetten?

Hij rolt dat ding ook gewoon richting z'n nek. Als je nou gewoon rustig blijft en dat ding over je buikspieren rolt tot je rechtop kan gaan zitten, kan zelfs een mager scharminkel als ik onder 100kg+ vandaan komen...

lijkt me fake, vanaf 1min30 ofzo ligt het gewicht toch duidelijk ergens op, als je het niet kan bankdrukken kan je het allesinds niet zo vasthouden :D kan hij er gwn van onder kruipen hoor

De paniek hahaha

Heel slim om met zo een gewicht zonder spotter te drukken.

Haha en het zijn rubberen gewichten; hij worstelt met 50kg ongeveer.:D

Hij rolt dat ding ook gewoon richting z'n nek. Als je nou gewoon rustig blijft en dat ding over je buikspieren rolt tot je rechtop kan gaan zitten, kan zelfs een mager scharminkel als ik onder 100kg+ vandaan komen...

ja bah... had een horrorverhaaltje kunnen worden...

lijkt me fake, vanaf 1min30 ofzo ligt het gewicht toch duidelijk ergens op, als je het niet kan bankdrukken kan je het allesinds niet zo vasthouden :D kan hij er gwn van onder kruipen hoor
volgens mij heeft ie z'n spotters te laag staan.. vandaar dat ie het wel kan tegenhouden zo maar er niet onderuit kan

Lol, dacht eerst een monster axle met heel veel gewicht er op te zien, tot ik dat stangetje in verhouding met dat kereltje zag :D

Ook een kleine stang naar mijn mening..
Je ziet niet goed of hij er klemmen omheen heeft zitten, anders zou ik zeggen druk gewoon meer naar rechts dan pleuren die gewichten er wel vanaf. Beter als dat ding op je nek hebben liggen :o

bijna een nieuwe inzending voor " thousand ways to die "

Altijd, maar dan ook altijd een back up plan hebben. Uitvogelen hoe je ergens onderuit kunt komen als het mis gaat. Basis als je alleen traint thuis lijkt me. Naar buik rollen en opzij duwen was eerste wat ik leerde toen ik vroeger thuis trainde naast de gym.

Maar die kop...........geweldig. En wat een ****ed up equipment hebtie.

Kleine stang? Hij pakt hem niet eens breed genoeg omdat de stang niet langer is...

Altijd, maar dan ook altijd een back up plan hebben. Uitvogelen hoe je ergens onderuit kunt komen als het mis gaat. Basis als je alleen traint thuis lijkt me. Naar buik rollen en opzij duwen was eerste wat ik leerde toen ik vroeger thuis trainde naast de gym.

Maar die kop...........geweldig. En wat een ****ed up equipment hebtie.

ook ooit voorgevallen bij mij...
in begin wel paniek maar dan ff 120 kg laten rusten op mijn borst maar aangezien dit serieus begint te duwen op de borst snel iets bedacht en dat was naar voor rollen over de buik , gewichten schuin laten vallen en vanonder gekropen (wel ff beangstigend).
Ik denk dat elke thuis gym'er dit wel eens meemaakt in zijn leven :D

Lol..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven