Baas Beer
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 2m07
- Massa
- 102kg
Afgelopen periode heb ik bij natuurkunde(6vwo) gehad dat we bij kernwapens vaak een verkeerd beeld hebben. Tegenwoordig bestaan er diverse soorten atoombommen. De meest handige atoomboom was volgens mijn natuurkunde leraar een type atoombom die wanneer hij gegooid zou worden alles binnen enkele kilometers zou doodmaken,maar gebouwen nauwelijks zou beschadigen. door de halfwaarde tijd van de ontstane isotopen zou de straling binnen enkele dagen verdwenen zijn. de naam van de bom ben ik alleen kwijt geraakt. volgens mijn natuurkunde leraar was de krachtigste bom de H-bom die overeenkomt met 10kiloton TNT.
met alles wat de afgelopen tijd op tv hebben,ben ik benieuwd of er bekend is wat voor kernwapens er in een hedendaagse wereldoorlog gebruikt zouden worden. of welke kernwapens de navo-landen in bezit hebben?
iemand op het forum die me een beetje bij kan praten
met alles wat de afgelopen tijd op tv hebben,ben ik benieuwd of er bekend is wat voor kernwapens er in een hedendaagse wereldoorlog gebruikt zouden worden. of welke kernwapens de navo-landen in bezit hebben?
iemand op het forum die me een beetje bij kan praten

.