AndroidHealthClinic

kettlebells...graag ervaring qua kwaliteit

mark_

Cool Novice
Waardering
2
hoi,

aangezien ik een ouwe dikke lul aan het worden ben,en een hekel heb aan cardio en net gebrainwashed ben door de boeken van pavel..wilde ik wat kettelebells bestellen voor mij en mijn vrouw,

zou er dan 6 nodig hebben schat ik zo in,en dan loopt het prijsverschil tussen fitness-seller en kettlebellassociation nogal op,scheelt zon 300-400 euro

maar nu heb ik er ook weinig aan als de goedkopere(van fitnessseller) slechte kwaliteit zijn(openschuren handen/te dikke/dunne handels etc..)

mijn vraag is dus,zijn e rmensen die al kettelebells van fitness-seller gekocht hebben en wat voor ervaring hebbn ze daarmee

thx,mark

Ik heb die van fitness seller en ik vind ze heel goed!

'k heb nog geen andere geprobeerd, maar de dikte van de handels zal bij alle merken wel ongeveer gelijk zijn denk ik. Duurdere zijn waarschijnlijk wel iets beter fijner afgewerkt aan de handvaten ofzo, maar voor mij maakt dat niet zoveel uit.

Welke gewichten wil je gaan aanschaffen?

die van fitness-seller zijn prima

• Topic Starter Topic Starter
thx guys,wil de 8/12/16/24/32 aanschaffen
en d e10 misschien als hij weer op voorraad is,maar welicht dat mijn vrouw met wat zwaardere kan werken,is vrij sterk,kan zich chinnen(op 65 kg) zonder ooit aan training te hebben gedaan

tripax..ivm met afwerking handels..jij hebt nooit last van kapotte handen ofzo na tig aantal swings/snatches ?

anders krijg ik op mun donder van mijn vrouw....nagels/handen etc zijn heilig bij haar..

Als ze te ruw zijn kan je ze ook afschuren met wat schuurpapier.

(de kettlebells, niet de handen van je vrouw :D)

• Topic Starter Topic Starter
ok,fitness-seller it is :)

ps;je word toch niet moe van dat koeiebellgedoe he ?..

Terug
Naar boven