Fitness Seller

KH - Voor me Moeder

brainy89

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Me moeder kampt met een probleem al heel haar leven. Ze is opgenomen in een ziekenhuis omdat ze van haar moeder MOEST eten (altijd boterhammen) Hierdoor krijgt ze zelden iets weg. Alleen snoep etc. Nu weegt ze naar mijn mening tussen de 35/40 en heb echt geen spek op haar botten. Ze wil graag aankomen. Maar nu mijn vraag. Ze drinkt alles wat vloeibaar is weg mijn shakes drinkt ze nu ook, en ik probeer haar weer op het goede pad te krijgen. Iemand een idee hoe je veel Kh'tjes aankomt vloeibaar ? (Maakt haar inet uit of ze dik wordt ofzo het is ervoor dat ze wat zwaarder word) .

alvast bedankt.

Specifiek koolhydraten? Dan kan je voedingssuiker (merk fantomalt) kopen. Maar een goede weightgainer is misschien nuttiger.

• Topic Starter Topic Starter
een weightgainer is toch pas goed als je een vast eetpatroon hebt ? en aangezien ze slecht tot heel slecht eet is het nie verstandig denk ik of wel ?

Tussen de 35/40?
Ga eens naar het ziekenhuis of zo..

Tussen de 35/40?
Ga eens naar het ziekenhuis of zo..

Zijn mensen die met dat te maken hebben, als die allemaal naar een ziekenhuis moesten gaan was het wel heel erg druk.

P.s. ze voelt der eigen gewoon goed maar wilt toch wat aankomen vandaar uit.

Zijn mensen die met dat te maken hebben, als die allemaal naar een ziekenhuis moesten gaan was het wel heel erg druk.

P.s. ze voelt der eigen gewoon goed maar wilt toch wat aankomen vandaar uit.

Als je MOEDER tussen de 35 en de 40 weegt dan is ze denk ik bijna dood. Dat gewicht is namelijk té ziek. Ik zou dr maar eerst even op een weegschaal zetten en dan met een kloppend gewicht aan komen zetten.

Ze wilt niet op de weegschaal, maar in mijn ogen ziet ze wel zo erruit,, En denk niet dat ik veel ernaast zit.

heb het even gevraagd ze zegt zelf dat ze tussen de 46 en 50 zit dus dan moeten we daar maar vannuit gaan he.

Ze wilt niet op de weegschaal, maar in mijn ogen ziet ze wel zo erruit,, En denk niet dat ik veel ernaast zit.

heb het even gevraagd ze zegt zelf dat ze tussen de 46 en 50 zit dus dan moeten we daar maar vannuit gaan he.

Heb je ooit wel eens een volwassen vrouw gezien in de gewichtsklasse 35-40 kg? Je inschattingsvermogen is niet echt goed, aangezien jij ook zegt dat wanneer iedereen in die gewichtsklasse naar het ziekenhuis zou moeten, het dan een drukke boel zou worden. Je moeder kan best gelijk hebben met 45-50 kg.. dat is behoorlijk licht voor een volwassen vrouw :)

Heb je ooit wel eens een volwassen vrouw gezien in de gewichtsklasse 35-40 kg? Je inschattingsvermogen is niet echt goed, aangezien jij ook zegt dat wanneer iedereen in die gewichtsklasse naar het ziekenhuis zou moeten, het dan een drukke boel zou worden. Je moeder kan best gelijk hebben met 45-50 kg.. dat is behoorlijk licht voor een volwassen vrouw :)

Yff wat kan ze volgens jou doen om beetje op gewicht te komen ?

massa-bom shakes. Desnoods met ijs. Geeft al snel veel Calorieen bovenop de rest van de dagelijkse gevarieerde en gezonde voeding. (oh en wees ook niet bang voor een beetje vet in je voeding, zolang je maar matigt met verzadigd vet)

Laat haar eens psychische hulp zoeken. Dat vloeibare spul is alleen maar een tijdelijke oplossing. Dat snap je toch wel? Het komt niet van haar uit, maar van jou (als ik het goed begrijp), dus als je een keertje niet oplet, zal ze al die shakejes e.d. gewoon weer laten staan en ben je weer terug bij af.

Sterkte

ze wilt wel maar idd zal wel achter haar aan moeten zitten dat ze het blijft innemen. Maar denk wel dat ze zelf zo verstandig is om zelf die shakes te maken laten we het hopen.

blender kan heel veel in bro

Terug
Naar boven