Fitness Seller

Kick off Sustanon?

Tja, sust. zijn 4 esters, waaronder een kortwerkende. Daarom zou ikzelf zeggen nee.

Maar ik wacht het antwoord van de echte experts hier toch af. :)

Sustanon heeft (zie boven mij) dus 4 esters waarvan er minimaal 2 al kortdurend zijn.
Het lijkt me dus niet nodig.

Wat je wel kunt doen is de Sust netjes spreiden, dus als je 750mg per week gebruikt op ma-wo-vr.
Aangezien je 2 kortwerkende esters hebt doet dat je bloedspiegel erg goed.
Ikzelf gebruik geen Sust meer in de kuur aan gezien het me een te dikke kop oplevert en vanwege de fluctuaties in de bloedspiegel maar aan het einde van mijn kuur vind ik het wel handig.

dbc01 zei:
Sustanon heeft (zie boven mij) dus 4 esters waarvan er minimaal 2 al kortdurend zijn.
Het lijkt me dus niet nodig.

Wat je wel kunt doen is de Sust netjes spreiden, dus als je 750mg per week gebruikt op ma-wo-vr.
Aangezien je 2 kortwerkende esters hebt doet dat je bloedspiegel erg goed.
Ikzelf gebruik geen Sust meer in de kuur aan gezien het me een te dikke kop oplevert en vanwege de fluctuaties in de bloedspiegel maar aan het einde van mijn kuur vind ik het wel handig.

He Bro ik wil 250 sust om 200 deca gaan zetten in mijn eerste kuur, is 250 sus wel genoeg voor goed resultaat omdat er 2 kortwerkende esters inzitten?

Ga jij maar lekker gewoon 250 Sust in de week zetten, dat vind ik heel verstandig voor een eerste kuur.

Aangezien het je eerste kuur is zul je genoeg effect krijgen. En beter solid beginnen dan in je derde kuur al 750 per week nodig hebben!!!

Succes bro!

@Juriaan:

Je bent 19 dude, wees verstandig en wacht nog ff.

Oh dat wist ik niet.

In dat geval stem ik dus ook tegen.

Beachboy er valt nog veel meer te halen uit andere zaken en oh man, met 19 ben je op je top van je natuurlijke testproductie en DIE TOP-TESTPRODUCTIE ga jij nu DICHTGOOIEN!!
Weet wat je doet want wat zich ontwikkelt en wordt dichtgegooid blijft VOOR ALTIJD dicht.

Zelfde met groeihormoon geven aan kindjes in de groei-leeftijd die niet willen groeien: een beetje helpt wel maar al gauw is het teveel en gooi je de receptoren voor altijd dicht. Dokters-begeleiding is dan ook van levensbelang.
Beachboy stay away from the AAS!

dbc01 zei:
Oh dat wist ik niet.

In dat geval stem ik dus ook tegen.

Beachboy er valt nog veel meer te halen uit andere zaken en oh man, met 19 ben je op je top van je natuurlijke testproductie en DIE TOP-TESTPRODUCTIE ga jij nu DICHTGOOIEN!!
Weet wat je doet want wat zich ontwikkelt en wordt dichtgegooid blijft VOOR ALTIJD dicht.

Zelfde met groeihormoon geven aan kindjes in de groei-leeftijd die niet willen groeien: een beetje helpt wel maar al gauw is het teveel en gooi je de receptoren voor altijd dicht. Dokters-begeleiding is dan ook van levensbelang.
Beachboy stay away from the AAS!

Thanx bro, ik waardeer dit echt dat je/jullie mij waarschuwen. Ik ben btw 20 jaar over een half jaar 21. Ik weet dat het nog erg jong is, ik heb voor mezelf besloten en wil het graag, ik wil ook ooit nog wel kinderen :D

21....wacht tot je 21 bent en geef dit als een kado aan jezelf (linkt allemaal erg emotioneel, je 'virginity' geef je aan de roids) maar het is een mooi moment lijkt me.

Over een half jaar is het april, dan ben je voor de zomer helemaal tiptop! :)

Juriaan zei:
Thanx bro, ik waardeer dit echt dat je/jullie mij waarschuwen. Ik ben btw 20 jaar over een half jaar 21. Ik weet dat het nog erg jong is, ik heb voor mezelf besloten en wil het graag, ik wil ook ooit nog wel kinderen :D

Hallo, voor zover ik kon lezen wordt dit jouw eerste kuur. Hoe ben je erop gekomen om gelijk met sustanon te gaan beginnen ? Waarom begin je niet met iets lichters. Je haalt er waarschijnlijk net zoveel gains uit als dat je gelijk met test varianten gaat rotzooien. Begrijp me niet verkeerd hoor maar hoe zwaarder je begint hoe meer je de volgende keer moet gaan doen om nog een beetje resultaat te krijgen. Begin gewoon lekker met een deca en desnoods met een beetje d-bol of winstrol erbij. Op deze manier ga je lekker vooruit en je houd nog wat speelruimte over voor later.

Nou die Sustanon houdt waar-schijn-lijk de progesterone werking van Deca tegen...kan het fout hebben hoor maar ik dénk dat dat wel verstandig is.
Deze bijwerking komt veel vaker voor bij lage doseringen dan men denkt.
Bovendien werkt een eiwitspaarder als Deca voor 100% als er een testvariant aan toe wordt gevoegd (en stukken minder 'on its own') en Sust is een prima beginnerstest, zeker bij 250mg/week.

dbc01 zei:
Nou die Sustanon houdt waar-schijn-lijk de progesterone werking van Deca tegen...kan het fout hebben hoor maar ik dénk dat dat wel verstandig is.
Deze bijwerking komt veel vaker voor bij lage doseringen dan men denkt.
Bovendien werkt een eiwitspaarder als Deca voor 100% als er een testvariant aan toe wordt gevoegd (en stukken minder 'on its own') en Sust is een prima beginnerstest, zeker bij 250mg/week.

Toch gek dan he dat ik met mijn eerste kuur van 100mg/ml deca per week in die 2 maanden toch 10 kilo zwaarder ben geworden ?? En goed dat je een hoop leest en theoretisch waarschijnlijk wel het een en ander kan onderbouwen maar ik en met mij een heleboel andere bb'ers zijn het er gewoon over eens dat je als beginner nog gewoon effe met je klauwen van de test varianten af moet blijven

Koolhoven zei:
Toch gek dan he dat ik met mijn eerste kuur van 100mg/ml deca per week in die 2 maanden toch 10 kilo zwaarder ben geworden ?? En goed dat je een hoop leest en theoretisch waarschijnlijk wel het een en ander kan onderbouwen maar ik en met mij een heleboel andere bb'ers zijn het er gewoon over eens dat je als beginner nog gewoon effe met je klauwen van de test varianten af moet blijven

Op welk gewicht en leeftijd begon jij eigenlijk met kuren ? :D

Dat is je goed recht Koolhoven.

En zeker, waarom zou je niet keihard succes kunnen hebben met je eerste kuur 100mg/week?
Ik begon ook met 100mg/week, aangevuld met wat Winstrol op het einde. Mijn eerste test-kuur werd ook een waterretentie-feest. Maar dat was bij de tweede wel verdwenen.
De eerste keer is wel de meest succesvolle keer dus als je het doet, is mijn mening doe het dan compleet.
'Just my 2 cents'!

Koolhoven zei:
.... En goed dat je een hoop leest en theoretisch waarschijnlijk wel het een en ander kan onderbouwen maar ik en met mij een heleboel andere bb'ers zijn het er gewoon over eens dat je als beginner nog gewoon effe met je klauwen van de test varianten af moet blijven ....

Amen !!!

Groet Smalluser :thumb:

jimbo zei:
Op welk gewicht en leeftijd begon jij eigenlijk met kuren ? :D

Ik geloof dat ik 19 was. Is inderdaad erg jong. Ik ben toen begonnen met 100 mg/ml deca per week voor 10 weken. En ik heb ook voordat ik ook maar iets genomen heb een hoop gelezen en om advies gevraagt. Tegenwoordig zoek ik ook nog steeds alles goed uit voor dat ik iets neem en ik laat vrij geregelt mijn bloed nakijken om mijn gezondheid goed in de gaten te houden.

Koolhoven zei:
Ik geloof dat ik 19 was. Is inderdaad erg jong. Ik ben toen begonnen met 100 mg/ml deca per week voor 10 weken. En ik heb ook voordat ik ook maar iets genomen heb een hoop gelezen en om advies gevraagt. Tegenwoordig zoek ik ook nog steeds alles goed uit voor dat ik iets neem en ik laat vrij geregelt mijn bloed nakijken om mijn gezondheid goed in de gaten te houden.

Ik ga morgen ff naar het spreekuur van mn dokter om mn FSH, LH, Testosteron lever en nierfunctie te laten onderzoeken. Heb je een mooi smoesje voor mij zodat zij me doorverwijst om bloed te laten prikken?

jimbo zei:
Ik ga morgen ff naar het spreekuur van mn dokter om mn FSH, LH, Testosteron lever en nierfunctie te laten onderzoeken. Heb je een mooi smoesje voor mij zodat zij me doorverwijst om bloed te laten prikken?

Het beste wat je kunt doen is gewoon eerlijk zijn tegen je arts. Natuurlijk zal die zeggen ja maar dat moet je niet doen en het is gevaarlijk en dan krijg je horens op je hoofd en er groeit een staart uit je reet ! Maar dan weet die in ieder geval hoe of wat en als het een beetje een verstandige arts is dan geeft ze je een verwijskaart om je bloed uit te laten pluizen

MrJ zei:
Tja, maar een BC bijv. is wel weer voorstander van test. Ook als beginner dacht ik.

Onthoud nou gewoon dat je zelf goed je huiswerk moet "blijven" doen en dat je gewoon van alle roids de mogelijke sides kent. Je moet zelf bepalen welke roids je ooit gaat pakken en iedereen kan er anders op reageren. Bigcat, Koolhoven en dbc01 geven gewoon adviezen aan de hand van theorie en eigen ervaringen.

Onthoud dat een advies niet ALTIJD opgevolgd moet worden maar bessef wel dat je gezondheid vooraan moet staan. De één begint met Test en de ander die bewaart het voor later, ik persoonlijk zit ook nog een beetje te twijfelen aan de ene kant d-boll/deca omdat ik daarna de test er altijd nog bij kan zetten in een volgende kuur maar aan de andere kant d-boll/deca/test om de deca d*ck en dergelijks tegen te gaan.

In ieder geval ga ik met lage dosissen beginnen deca 200mg p week, test 250mg p week en d-boll 20 a 30mg p dag en kom niet zeggen dat dat allemaal ondergedoseerd is want dat is bullshit ...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven