Is het nou nodig sustanon te frontloaden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dbc01 zei:Sustanon heeft (zie boven mij) dus 4 esters waarvan er minimaal 2 al kortdurend zijn.
Het lijkt me dus niet nodig.
Wat je wel kunt doen is de Sust netjes spreiden, dus als je 750mg per week gebruikt op ma-wo-vr.
Aangezien je 2 kortwerkende esters hebt doet dat je bloedspiegel erg goed.
Ikzelf gebruik geen Sust meer in de kuur aan gezien het me een te dikke kop oplevert en vanwege de fluctuaties in de bloedspiegel maar aan het einde van mijn kuur vind ik het wel handig.
dbc01 zei:Oh dat wist ik niet.
In dat geval stem ik dus ook tegen.
Beachboy er valt nog veel meer te halen uit andere zaken en oh man, met 19 ben je op je top van je natuurlijke testproductie en DIE TOP-TESTPRODUCTIE ga jij nu DICHTGOOIEN!!
Weet wat je doet want wat zich ontwikkelt en wordt dichtgegooid blijft VOOR ALTIJD dicht.
Zelfde met groeihormoon geven aan kindjes in de groei-leeftijd die niet willen groeien: een beetje helpt wel maar al gauw is het teveel en gooi je de receptoren voor altijd dicht. Dokters-begeleiding is dan ook van levensbelang.
Beachboy stay away from the AAS!

Juriaan zei:Thanx bro, ik waardeer dit echt dat je/jullie mij waarschuwen. Ik ben btw 20 jaar over een half jaar 21. Ik weet dat het nog erg jong is, ik heb voor mezelf besloten en wil het graag, ik wil ook ooit nog wel kinderen![]()
dbc01 zei:Nou die Sustanon houdt waar-schijn-lijk de progesterone werking van Deca tegen...kan het fout hebben hoor maar ik dénk dat dat wel verstandig is.
Deze bijwerking komt veel vaker voor bij lage doseringen dan men denkt.
Bovendien werkt een eiwitspaarder als Deca voor 100% als er een testvariant aan toe wordt gevoegd (en stukken minder 'on its own') en Sust is een prima beginnerstest, zeker bij 250mg/week.
Koolhoven zei:Toch gek dan he dat ik met mijn eerste kuur van 100mg/ml deca per week in die 2 maanden toch 10 kilo zwaarder ben geworden ?? En goed dat je een hoop leest en theoretisch waarschijnlijk wel het een en ander kan onderbouwen maar ik en met mij een heleboel andere bb'ers zijn het er gewoon over eens dat je als beginner nog gewoon effe met je klauwen van de test varianten af moet blijven

Koolhoven zei:.... En goed dat je een hoop leest en theoretisch waarschijnlijk wel het een en ander kan onderbouwen maar ik en met mij een heleboel andere bb'ers zijn het er gewoon over eens dat je als beginner nog gewoon effe met je klauwen van de test varianten af moet blijven ....
jimbo zei:Op welk gewicht en leeftijd begon jij eigenlijk met kuren ?![]()
Koolhoven zei:Ik geloof dat ik 19 was. Is inderdaad erg jong. Ik ben toen begonnen met 100 mg/ml deca per week voor 10 weken. En ik heb ook voordat ik ook maar iets genomen heb een hoop gelezen en om advies gevraagt. Tegenwoordig zoek ik ook nog steeds alles goed uit voor dat ik iets neem en ik laat vrij geregelt mijn bloed nakijken om mijn gezondheid goed in de gaten te houden.
jimbo zei:Ik ga morgen ff naar het spreekuur van mn dokter om mn FSH, LH, Testosteron lever en nierfunctie te laten onderzoeken. Heb je een mooi smoesje voor mij zodat zij me doorverwijst om bloed te laten prikken?
Smalluser zei:
MrJ zei:Tja, maar een BC bijv. is wel weer voorstander van test. Ook als beginner dacht ik.