XXL Nutrition

kickboks

18fitie

Huge Freak
Waardering
1
hallo gespierde vrienden (sommige toch)

Ik wil samen met een maat gaan kickboksen en we zijn nu zowat aan het rondkijken. We wonen alle 2 in Brugge, zijn er personen van hier die het ook doen of een goed adres weten om het te doen.

De continentalgym heb ik al gevonden, maar deze doen het maar 2u per week en op moeilijke tijdstippen (voor ons).

Laat je horen ... :)

leuke tags
nice dat je kickboksen gaat doen, het word wel zwaar om te combineren met kt, maar eens je erin zit wil je niet anders meer

ik doe ook kickboksen in combinatie met bb. alleen schouders train ik alleen nog maar op conditie. ik ben veel afgevallen, maar voornamelijk in vet (komt ook omdat ik de eerste maanden geen krachttraining erbij deed). ik ben iig een stuk blijer met mn lichaam nu :)

maar daar vroeg je niet om ;) aan een kickboksschool in de buurt kan ik je niet helpen helaas. maar als je goed wilt worden is een goeie trainer heel belangrijk, ik zou desnoods naar een grote stad in de buurt rijden.

ik ben zelf van Brugge en ik ken het probleem.
continental traint idd maar 2x/week slechts een uurtje, een kleine zaal en niet echt zo'n goede leraar.
in oostende (2) en maldegem (2) zijn de dichtsbij gelegen, goede clubs.

Terug
Naar boven