- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Gaat dat samen? En wat is de beste manier om mijn spieren toch nog soepel te houden en toch te blijven groeien?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou niet weten waarom niet, doe beide al heel lang samen(min 1x kickboxen).. enige waar ik veel hinder mee ondervond was squats met lage RM, had duidelijk het gevoel dat hoge schoppen minder waren.
Zorg sowieso dat je goed gaat stretchen icm goede warming up, zo riskeer je minder kans op blessures bij zowel kickboxen en kt.Ik heb het idee dat door leg extensions je kicks veel harder aan komen, dat apparaat doe ik zelf op max, en mijn trappen komen vrij hard aan... Niet om stoer te doen ofzo, max stelt ook niet veel voor.
Maar ik kan dus gewoon op de normale manier door blijven gaan? Want hoor wel is verhalen over dat je met KT je spieren in kort en met kickboxen juist weer uit rekt en dat daardoor je spieren kunnen scheuren, wat bij mij uberhaupt nog nooit gebeurd is...
Zorg sowieso dat je goed gaat stretchen icm goede warming up, zo riskeer je minder kans op blessures bij zowel kickboxen en kt.
Spierscheuringen heb ik ook nog nooit opgelopen bij m'n trainingen, daarom denk ik dat het geen enkel probleem zal zijn.*knocks on wood*