MuscleMeat

Kickboxer>supplementen?

Stylizzimo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
81kg
Vetpercentage
16%
Hallo beste sporter,

Ik vraag bij deze jullie om hulp. Want als ik zo een voedingssupplementenwinkel binnenstap, dan word ik van alles en nog wat aangesmeerd. Ik weet gewoon niet of ik ze nog kan vertruowen en het ijkt wel alsof al die gasten een ander advies geven. Dus wilde ik jullie mening vragen.

Ik doe aan MMA en aan kickboxen, en dat vergt veel van mn lijf. Om mijn lijf een beetje te helpen dacht ik ga ik wat supplementen nemen, om de spierhertsel een beetje te stimuleren (wat extra spiergroei daarbij is nooit verkeerd meegenomen natuurlijk). Nu heeft een kennis van mij mij Aminozuren/Glutaminen aangeraden. Een ander kennis raad mij deze Aminozuren aan IN COMBINATIE MET BCAA. Wat is jullie mening? Wat kan ik het beste nemen? (mijn doel is in de eerste instantie dus stimuleren van de spierherstel en wat spiergroei).

Alvast heel erg bedankt!

bcaa's zijn amino zuren branched chained amin acids :) er zijn natuurlijk nog een hoop andere aminozuren :)
glutamine kan ook geen kwaad

• Topic Starter Topic Starter
Eeee Ok =D Bedankt voor je reactie =D, maar nu heb ik nog steeds niet een duidelijk antwoord op mn vraag.. I think =(

Terug
Naar boven