AndroidHealthClinic

Kickstart toevoegen aan kuur of niet

Dannnn

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
wk 1-12 test 250
wk 1-10 deca200

dianabol toevoegen als kickstart ofniet graag serieuze reacties

En nog een topic starten... Welk antwoord wil je horen want je volgt het advies test only 500mg ook niet op?

Waarom ga je niet gewoon effe lezen hoe en wat ipv zulke domme topics te maken, zijn mijn injectienaalden ok- is mijn nakuur nolva ok- is mijn eerste sustanon kuurtje ok. Ik vraag me af of je IQ wel ok is om te beginnen met een aas kuur!! :google:

Bovenstaande antwoorden.
En beter ga je inlezen. In het begin kwam ik met precies dezelfde vragen en ze zijn allemaal te vinden. Voor jezelf is het beter om nog wat meer kennis op te doen dan straks tegen de lamp te lopen. Ik hoop dat je er iets mee doet het heeft mij ook erg geholpen.

lijkt me geen goed idee die dianabol je er heb ook nog deca bij word je 1 vocht ballon.

Als je buiten je eigen topics ook eens iets leest hier zou je zelf ook wel weten dat een kickstart dbol best kan. Kickstart wordt vaak genoeg aangeraden er zijn ook tegenstanders die het niet nodig vinden. Het is gewoon aan jou of je wilt wachten of niet.

wk 1-12 test 250
wk 1-10 deca200

dianabol toevoegen als kickstart ofniet graag serieuze reacties

dat kunnen wij toch niet beslissen voor jou?
ik mag toch hopen dat je onderhand wel alle voordelen + nadelen weet (anders begin je niet met kuren)
Dus dan is het aan jou om te beslissen of je het wilt.

• Topic Starter Topic Starter
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven