Fitness Seller

Kijk even naar mijn kuur!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Ik wil graag weten wat jullie er van vinden...

Deca+Primo elke week 8 weken lang
Testo om de week 8 weken lang

om de 5 dagen prygnil
na de kuur prygnil en clomid

Ben benieuwd wat jullie er van vinden...

Greetz Raymond

1) Verkeerde forum
2) Leeftijd?
3) Stats?
4) Trainingservaring?
5) Welke hoeveelheden in mg?

Tja dit is erg duidelijk :rolleyes:

ik vind dat je sukkel bent . Dat vind ik ervan

Ik zou s beginnen met Ryubolic 2. :D

hetzelfde gebruik ik ook alleen ik ga door met windstrol de laatste 8 weken het kan wel maar prygnil hoef je pas te gebruiken in de laatste week en de weken erna

Ryu zei:
ik vind dat je sukkel bent . Dat vind ik ervan
Dit vind ik nou elke keer zo jammer ,maar jha ik blijf het maar zeggen JAMMER!

maar idd bro geef eens wat meer stat's is het je eerste kuur? voedingschema...etc

ScHrOeFjE zei:
Dit vind ik nou elke keer zo jammer ,maar jha ik blijf het maar zeggen JAMMER!

maar idd bro geef eens wat meer stat's is het je eerste kuur? voedingschema...etc

Agh , sommige mensen leren het pas als ze er kapot aan gaan en dergelijke. Wie niet horen wil.............

Jongens kappen nou eens met dat gezeik..Ik loop me hier echt te ergeren..even zondag avond een rondje steroid sectie en ik lees alleen maar onzin!...
Off topic gezwets kan in het chat forum jongens...

D.W.

maar wat wil je dan? dit is toch ook hilarisch?

Je kunt er ook gepast op reageren, bijvoorbeeld door normaal om z'n stats en een duidelijker schema te vragen.

En om mede te delen dat DECA EN PRIMO samen een zeer slechte keuze is, zo niet idioot.

Waar hálen we weer zulk soort schemaatjes vandaan???

DBC01 zei:
Je kunt er ook gepast op reageren, bijvoorbeeld door normaal om z'n stats en een duidelijker schema te vragen.

En om mede te delen dat DECA EN PRIMO samen een zeer slechte keuze is, zo niet idioot.

Waar hálen we weer zulk soort schemaatjes vandaan???

Uh......ik denk dat die gozer gewoon wat spullen heeft gekocht en zo van hopla....die en die zien er leuk uit. Lijkt mij waarschijnlijker.

dutch windmill zei:
Jongens kappen nou eens met dat gezeik..Ik loop me hier echt te ergeren..even zondag avond een rondje steroid sectie en ik lees alleen maar onzin!...
Off topic gezwets kan in het chat forum jongens...

D.W.
Idd maar kijk naar zijn vragen en we hebben het al 1000x gezegt:

raymoendo zei:
Hoe kan ik het beste trainen om zoveel mogelijk spiergroei te hebben. Ik ben bezig met n kuurtje dus ik wil t maximale eruit halen. Wat voor setjes? Nu doe ik meestal 12-10-8-6 of 10-8-6-4.

Alvast bedankt

Raymond
raymoendo zei:
ik gebruik 200mg deca + 250mg sustanon, is de hoeveelheid susta te weinig? Ik heb gehoord dat je minimaal 500 moet gebruiken...
Het is wel mijn eerste kuur...

Thanx

Ray
raymoendo zei:
Mijn excuses voor mijn laatste bericht, ik had duidelijk de ml en mg door elkaar gehaald. Maar ik zou graag n serieus antwoord willen op mijn vraag: Mag alcohol tijdens de kuur? Ik weet dat het niet goed is maar kan het echt heel veel kwaad? En is dit alleen schadelijk voor je lichaam of verhindert het ook het groeipercentage van de kuur?

Alvast bedankt!

Groetjes Raymond
raymoendo zei:
Hoi mensen dit is de laatste keer dat ik jullie hoef lastig te vallen, ik ben ondertussen begonnen aan de definitieve kuur. Het is geworden:

elke week: 200 ml Deca + 100 ml Sustanon

Na de kuur: 4 weken prygnil

Wat vinden jullie ervan?

En nog een vraagje, hoe denken jullie over alcohol tijdens een kuur?
Ik heb gehoord dat bier niet mag ivm zetmeel en gist maar bijv. kleine hoeveelheid bacardi bijv. wel zou kunnen.

Alvast bedankt, Raymond
raymoendo zei:
Hoi ik train van maandag tot en met vrijdag. Op welke dag kan ik dan het beste injecteren?

Alvast bedankt

Raymond
raymoendo zei:
Wat vinden jullie van mijn kuur?

decaprimo elke week 8 weken lang
testo om de week 8 weken lang
om de 5 dagen prygnil tijdens de kuur
na de kuur 2 doosjes prygnil en 1 doosje clomid

Ben benieuwd wat jullie vinden...

Thanx Raymond
raymoendo zei:
Hallo allemaal ik wil misschien binnenkort een decaprimo kuurtje gaan doen van 8 weken, maar ik heb gehoord dat het zeer slecht kan zijn voor de potentie, zelfs zo erg dat je tijdens de kuur bijna geen coïtus kunt hebben. Is dit waar??

Alvast bedankt, Raymond
kijk dan is het vrij normaal dat er niet meer normaal word gereageerd op zo'n dude!!! maar idd dan kan je beter niet reageren.[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En je kan hem mss beter ook niet serieus proberen te helpen want het is duidelijk een domme klojo en je wil toch niet dat hij zichzelf kapot maakt met jou raad ?

Ik zie trouwens zo het scenario al voor mij, raymoendo spuit z'n as in een bloedvat en word in kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis, de mama van raymoendo komt te weten dat er op internet een forum is waar ene xxx xx haar zoon raad gegeven heeft over en de bal gaat aan het rollen !

dude, deca+primo, als je gaat kuren doe het dan goed man...

Okay duidelijk mannen..dan gaan we het nu afsluiten :)

D.W.

Dit is te erg voor woorden.

Raymoendo neem even contact met mij op via PM.

DBC01
Moderator

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven