AndroidHealthClinic

Kijken!

mmm,ik heb het niet helemaal uitgezien,morgen ga ik hem helemaal kijken,maar in het begin hadden ze het over onaangekondigde dopingcontroles bij je thuiis.Er moet toch nooit ene aan mijn deur komen staan voor mijn pies want dan schop ik hem toch de vaart uit. Kan het nog erger?

Kijk het filmpje eerst en oordeel dan pas.

Dat zeg toch weer iets hoe corrupt dopimgcontroles kunnen zijn.

• Topic Starter Topic Starter
mmm,ik heb het niet helemaal uitgezien,morgen ga ik hem helemaal kijken,maar in het begin hadden ze het over onaangekondigde dopingcontroles bij je thuiis.Er moet toch nooit ene aan mijn deur komen staan voor mijn pies want dan schop ik hem toch de vaart uit. Kan het nog erger?

Onaangekondigde controles bij wedstrijdatleten ja, niet bij Bartje Doedel die lid is van de sportschool.

En zie die directeur Ram van de Ned. Doping Autoriteit es ZWETEN nadat hem 3 keer is verteld dat de atleten die die No Notice controles ondergingen van tevoren zijn gebeld door zijn clubje!!! :roflol:

Sukkel.

Onaangekondigde controles bij wedstrijdatleten ja, niet bij Bartje Doedel die lid is van de sportschool.

En zie die directeur Ram van de Ned. Doping Autoriteit es ZWETEN nadat hem 3 keer is verteld dat de atleten die die No Notice controles ondergingen van tevoren zijn gebeld door zijn clubje!!! :roflol:

Sukkel.

idd, hij bleef gewoon volhouden dat het op de juiste wijze was gebeurd.

:roflol:

Hij had beter eerlijk kunnen zijn..

haha heb je goed in die kast gekeken? naast die foto van ronnie coleman staan potjes dboll van mrp. toch grappig dat ze ug merken ertussen hebben staan.

haha heb je goed in die kast gekeken? naast die foto van ronnie coleman staan potjes dboll van mrp. toch grappig dat ze ug merken ertussen hebben staan.

Ja, dat dacht ik ook, toen ik Ronnie naast de D-bol pilletjes van mrp zag staan idd.

Die stem...:eek: Heeft hij oestrogenen gespoten? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Die hardloper bedoel je? Ja da's ook geen gezonde sport joh hij ziet eruit als een junk. Echt zo'n macrobiotische aardappel.

Die hardloper bedoel je? Ja da's ook geen gezonde sport joh hij ziet eruit als een junk. Echt zo'n macrobiotische aardappel.

Hahaha...Ja...Daar loopt mijn sporthonk van over..
Die arts heeft echt wel een punt trouwens...Jou arts DBC01?
Die oude van de Geest:roflol:... Heerlijk!

de dopingcontrole is 1 hypocryte boeltje:rolleyes:

die vent begon toch lekker te zweten haha.
en een dag later zegt ie dat ze moesten gebeld worden omdat er een camera mee kwam. wel interessant filmpje.

Terug
Naar boven