XXL Nutrition

Kill Bill RTL 5 22:00

Mikeh18

Freaky Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m69
Massa
63kg
Vetpercentage
12%
ga kijken, hoorde dat die echt vet was, maar heb hem zelf ook nog niet gezien.

• Topic Starter Topic Starter
yeahhh :popcorn:

Nope, ken ik al, wacht tot 23.05

Rtl7 - 44 minutes, the North holywood shoot-out

Yeah dies ook vet, maar die heb ik dan weer wel gezien :)

Niet kijken, is echt een ruk film.

^ Als je niks van het idee achter de film begrijpt ja... Ik vond het één van de vermakelijkste films van 2003.

Trouwens, de scene met Hattori Hanzo alleen al maakt 'm de moeite van het kijken waard. Ik heb die signature niet voor niks al 4 jaar :D

Wat is het idee achter de film dan ? Ik vind er nu nog niet veel aan eerlijk gezegd, maar hy pas een half uurtje bezig :)

Wat is het idee achter de film dan ? Ik vind er nu nog niet veel aan eerlijk gezegd, maar hy pas een half uurtje bezig :)

De film is een ode aan Martial Arts movies van de jaren '70, gemixt met een gezonde dosis Tarantino :D
Eigenlijk gaat de hele film nergens over, maar de manier waarop het gebracht wordt, de cinematografie, muziek, geluidseffecten en dialogen maken het geweldig. Voor de liefhebber dan.

Ohja, vergeet niet dat dit alleen maar vol.1 is, dus maar de helft van het totaal.

Deel 1 vond ik ok. Niet slecht, niet bijzonder, maar wel leuk vermaak. Deel 2 vond ik echt helemaal niks aan.

ik vond er eigenlijk niks aan.

Same here.

De film is een ode aan Martial Arts movies van de jaren '70, gemixt met een gezonde dosis Tarantino :D
Eigenlijk gaat de hele film nergens over, maar de manier waarop het gebracht wordt, de cinematografie, muziek, geluidseffecten en dialogen maken het geweldig. Voor de liefhebber dan.

De film gaat over wraak dacht ik. :D

In film zitten ook een 100 - tal verwijzingen naar andere films/series.

Deel 1 vond ik ok. Niet slecht, niet bijzonder, maar wel leuk vermaak. Deel 2 vond ik echt helemaal niks aan.

Raar, want het is eigenlijk 1 film.

Ik vond/ vind het een superfilm, maar smaken verschillen he

Had em alles gezien, maar is niet echt blijven hangen, wou em dit weekend weer zien maar was bij mn vriendin.

Terug
Naar boven