XXL Nutrition

Kilo's verliezen na het stoppen van dboll in een stack.

BBwannabe

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik ben 4 dagen van de dboll af, en nu al 1 kg verloren. Ik moet nog 4 weken test & deca.
Het is toch belachelijk dat je kilo's verliest wanneer je nog aan de test en deca bent? Ik zal iig nooit meer dboll gebruiken.
Hebben jullie ook zoiets meegemaakt?

zelfs zonder roids...

was laatst 86 kilo, en de volgende dag 84, en de dag erna 85.... vreemd. Vocht, darminhoud, en flink scheiten helpt enorm.

BBwannabe zei:
Ik ben 4 dagen van de dboll af, en nu al 1 kg verloren. Ik moet nog 4 weken test & deca.
Het is toch belachelijk dat je kilo's verliest wanneer je nog aan de test en deca bent? Ik zal iig nooit meer dboll gebruiken.
Hebben jullie ook zoiets meegemaakt?

1 kilo is niets bro..kijk in de spiegel ipv op de weegschaal. Als ik een dag veel carbs eet kan ik zo 3 kilo zwaarder zijn als de dag ervoor...en meestal raak je wat vocht kwijt als je gestopt bent met dbol...

D.W.

Yep, ik bleef zelf na een dboll/test kuur 4 weken na de dboll nagenoeg op hetzelfde gewicht, terwijl ik qua kracht en 'spiegel' wel vooruit ging (vocht gaat weg en er komt langzaam spiermassa bij denk ik).

Hahahaha! Dit is een beetje leedvermaak hoor. En het bevestigd mijn vele topics over dboll: het houdt je voor het lapje. En al die jongens maar denken: Kijk es hoe ik ben 'gegroeid!' Vergeet het maar. Dboll is veel kracht en waterretentie zoalng je het slikt. Stop je, raak je alles kwijt. Eerst een hoop, dan later beetje bij beetje de rest.

Succes met het echte werk: test en Deca.

Terug
Naar boven