AndroidHealthClinic

Nieuws Kind dood na zoen vader en minnares

Gast 2315

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
407
Lengte
1m91
Massa
128kg
Een Britse vader heeft zijn 2-jarige dochter verloren nadat de buggy waar zij in zat van een kade werd geblazen. De vader was op dat moment druk met het kussen van zijn minnares, schrijft The Sun.

Andrew Hopper en zijn buitenechtelijke vriendin, een collega, waren samen met Andrews 2-jarige dochter Rebecca en zijn babyzoon Lewis naar de kust van Folkestone, Kentt gegaan om stiekem te vozen. Toen Andrew de buggy waarin zijn kinderen lagen eventjes los liet om zijn minnares te zoenen, blies een windvlaag de kleintjes van de kade af, het ijskoude water in.

Andrew en zijn vriendin bedachten zich geen moment en sprongen de kinderen achterna om ze te bevrijden. Uiteindelijk moesten ze alle vier door reddingswerkers uit het water worden gehaald. De twee kinderen werden per helikopter naar een ziekenhuis nabij Londen gebracht, waar de 2-jarige Rebecca twee uur later overleed.

De politie onderzoekt nu of de vader nalatigheid kan worden verweten.

damn dan ben voel je je goed ****ed :/

pfff, pijnlijk dit.

Zoiets vergeef je jezelf nooit.........

Erg dom ook, maarja.

Nahja nalatigheid.. kommop hij is nu wel genoeg gestraft imo.

en zo verlies je door 1 ongeluk je vrouw, een kind en wss die vriendin ook...

vraag me altijd af waarom die kinderen daar dan zo down mee zijn. als mijn vader me mee zou nemen naar de kust en daar lekker in t openbaar met een andere vrouw liep te klooien had ik dat allang mn moeder verteld, als was ik 5 jaar oud

sorry, zie net babyzoon staan. laat dat laatste zinnetje maar

Terug
Naar boven