AndroidHealthClinic

Kindermishandeling.... afschuwelijk

bigtony

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Peuter Sharon leefde drie jaar in de hel

ARNHEM - Sharon was een gewenst kind. Maar drie van haar vijf jaren leefde ze in de hel, bleek gisteren tijdens de strafzaak. De 26 - jarige moeder uit Nijmegen wordt verdacht van medeplichtigheid aan poging tot doodslag.

Sharon was zeer welkom bij haar ouders. Maar zo rond haar tweede, toen ze een eigen willetje ontwikkelde, begonnen de problemen. Haar vader en moeder bleken niet opgewassen tegen het ouderschap en er waren spanningen en schulden.

Er werd niets geschuwd om Sharon te ‘breken’ als ze zich niet gedroeg. „Vanuit een enorme onmacht werd het van kwaad tot erger“, aldus de officier van justitie. At Sharon haar bordje niet leeg, dan werd het eten in haar mond gepropt. Tot de laatste kruimel moest de boterham op, ook al betekende het dat ze haar braaksel moest opeten. Ter afwisseling van slaag of opsluiting werd een brandende aansteker onder Sharons hand, kin en voeten gehouden. ‘Recht houden die vingers’, luidde dan het commando. En Sharon luisterde volgens haar moeder braaf: „Ze deed alles. Ze werd door haar vader afgericht als een hond.“ De vingertjes waren na afloop zwart beroet.

Ook werd Sharon bij twee gelegenheden ‘gedipt’. Dat wil zeggen: ondersteboven hangend keer op keer ondergedompeld in de met water gevulde cementkuip, die bij wijze van geïmproviseerde vijver in de woonkamer stond. Snakkend naar adem kwam Sharon tussendoor boven. De tuchtiging werd herhaald, tot ze stopte met huilen.

Nog een lesje: de ouders lieten Sharon achter in het bos waar, zo werd haar voorgehouden, wilde zwijnen wonen.

„Hoe kan het anders dan dat het kind, dat tegenwoordig in een pleeggezin woont, geen enkel besef van veiligheid heeft?“ Volgens de officier van justitie mijdt ze contact met volwassenen. Haar eis voor de moeder: 36 maanden gevangenisstraf, waarvan twaalf voorwaardelijk.

......................

Die moeder loopt nu te roepen dat ze het eigenlijk niet wilde... Ze deed wel mee aan de martelingen, want dat zijn het gewoon; omdat ze zogenaamd vreesde voor nog zwaardere sancties.

IMO één oplossing: Lex Talionis of the law of retaliation. Dit is té erg :mad: O, ja en beide, zowel vader als moeder steriel maken! Zonder verdoving!

Peuter Sharon leefde drie jaar in de hel

ARNHEM - Sharon was een gewenst kind. Maar drie van haar vijf jaren leefde ze in de hel, bleek gisteren tijdens de strafzaak. De 26 - jarige moeder uit Nijmegen wordt verdacht van medeplichtigheid aan poging tot doodslag.

Sharon was zeer welkom bij haar ouders. Maar zo rond haar tweede, toen ze een eigen willetje ontwikkelde, begonnen de problemen. Haar vader en moeder bleken niet opgewassen tegen het ouderschap en er waren spanningen en schulden.

Er werd niets geschuwd om Sharon te ‘breken’ als ze zich niet gedroeg. „Vanuit een enorme onmacht werd het van kwaad tot erger“, aldus de officier van justitie. At Sharon haar bordje niet leeg, dan werd het eten in haar mond gepropt. Tot de laatste kruimel moest de boterham op, ook al betekende het dat ze haar braaksel moest opeten. Ter afwisseling van slaag of opsluiting werd een brandende aansteker onder Sharons hand, kin en voeten gehouden. ‘Recht houden die vingers’, luidde dan het commando. En Sharon luisterde volgens haar moeder braaf: „Ze deed alles. Ze werd door haar vader afgericht als een hond.“ De vingertjes waren na afloop zwart beroet.

Ook werd Sharon bij twee gelegenheden ‘gedipt’. Dat wil zeggen: ondersteboven hangend keer op keer ondergedompeld in de met water gevulde cementkuip, die bij wijze van geïmproviseerde vijver in de woonkamer stond. Snakkend naar adem kwam Sharon tussendoor boven. De tuchtiging werd herhaald, tot ze stopte met huilen.

Nog een lesje: de ouders lieten Sharon achter in het bos waar, zo werd haar voorgehouden, wilde zwijnen wonen.

„Hoe kan het anders dan dat het kind, dat tegenwoordig in een pleeggezin woont, geen enkel besef van veiligheid heeft?“ Volgens de officier van justitie mijdt ze contact met volwassenen. Haar eis voor de moeder: 36 maanden gevangenisstraf, waarvan twaalf voorwaardelijk.

......................

Die moeder loopt nu te roepen dat ze het eigenlijk niet wilde... Ze deed wel mee aan de martelingen, want dat zijn het gewoon; omdat ze zogenaamd vreesde voor nog zwaardere sancties.

IMO één oplossing: Lex Talionis of the law of retaliation. Dit is té erg :mad: O, ja en beide, zowel vader als moeder steriel maken! Zonder verdoving!

Met 36 maanden komen ze er veel te goed af, zieke idioten!

ongelofelijk zeg, aan het gas die lui.

36 maanden - 36 jaar zul je bedoelen.

maar het zal wel 12 maanden worden - voorarrest - goed gedrag (want ja voor strafvermindering doe je immers alles) - behandeltijd = vrij
lang leve ons rechtssysteem

Ik weet niet of ik, als vader van drie kinderen, hierom moet huilen of hier ****ing pissed over moet worden. Ik hou het maar op beide, ik heb hier geen worden voor.

Ze mogen van mij rotten in hel!!!!!!! :mad:

36 maanden, wat denken julie, ze zal het toch niet nog een keer doen he, zo'n zware straf, dan zal ze het wel afleren.

potverdomme 36 maanden, wat is dat nou, sluit die mensen minstens 5 jaar op. zo'n meisje word haar hele leven gemarteld door trauma's en zo'n ouder komt ervanaf met 36 maanden in een hotelletje tv kijken.

Ik ken eigenlijk maar weinig mensen die vol lof spreken over kindermishandeling.

Haha 36 maanden waarvan 12 maanden voorwaardelijk. Ach ja...

de tranen staan me in me ogen
ik ben zelf moeder en heb in me jongere jaren ook het een en ander meegemaakt:( dat meisje is echt verpest voor de rest van der leven het zal der altijd achtervolgen......

dit is gewoon niet normaal meer dat die 2 er met zoeen straf vanaf komen van mij mag de doodstraf weer ingevoert worden stelletje debielen....

Ongelooflijk wat het rechtssysteem nu weer laat zien. Ik neem 'het recht' sinds lange tijd niet meer serieus. Natuurlijk is het 'lekenrecht' ook niet alles, men kent immers niet de volledige dossiers en doet uitspraken naar aanleiding van krantenberichten.
Ze zeggen dat langer straffen geen zin heeft, het percentage dat in recidive valt is net zo hoog als bij korte straffen, MAAR ze zijn dan wel langer van straat. En daar gaat het imo om. Mensen die dit soort misdrijven plegen moeten zo lang mogelijk van straat en nooit meer in staat gelaten worden een kind op te voeden.
De rechters zien dat anders; de ouders hebben 'hulp' nodig. Een korte straf met 12 maanden voorwaardelijk, mits ze zich waarschijnlijk 2x per week meldt bij een of ander pikkelikkertje dat zich psycholoog noemt.

'Hier is de maatschappij het meest bij gebaat.'

Kotsmisselijk word ik ervan.

in frankrijk is het ook niet veel beter pff
hoorde van een vrouw die haar pasgeborene doodde en in de frigo stak :eek:

frigo is koelkast? Ongelooflijk, wilde ze die baby later weer in de magnetron douwen ofzo, tot leven wekken?

Fakkin idioten, het maakt me echt doodziek. Geen instelling in Nederland hard genoeg om ze te straffen en geen rechter slim genoeg om ze uberhaupt te straffen.

De foto's met adressen moeten bekend worden gemaakt op het internet en dan het recht in eigen hand nemen, zoals met zovelen van deze zieke idioten moet worden gedaan.

dear lord....

Als je het te gek maakt achter het stuur, mag je niet meer rijden, maar dit soort volk kan wel kind op kind verwekken....

en een cementkuip als vijver in de woonkamer??

36 maanden, wat is dat nou. de straf die ze dat kind hebben gegeven zou minstens verdubbeld moeten worden ivm dat hun schuldig zijn en dat meisje onschuldig was

Terug
Naar boven