AndroidHealthClinic

kingdom of heaven

bartman

Competitive Bodybuilder
Waardering
480
Wie heeft hem al gezien? bij ons in de videotheek hadden ze een stuk of 30 liggen en ze waren allemaal al verhuurd. Ik ben razend benieuwd!

Kerel vraag me net hetzelfde af, wou em ook es gaan huren. :)

Ik heb hem reeds gezien en ik vond hem een echte topper. Krijgt van mij een 9/10

Als je van het genre houd en Orlando Bloom voor lief neemt dan is het een erg goede film! Ik vond hem zelf matig maar ik ben niet zo'n liefhebber van het genre, mijn vriendin wel en die was er zeer over te spreken. Alleen die Orlando he...wat heeft die gast toch ???

Ik lag half te slapen maar m'n pa vond em goed:)

Ik heb hem in de bioscoop gezien en vond hem wel oké!

Ik vond hem ook wat overhyped.
Maar wel de moeite om hem eens te gaan huren hoor.

Zit er veel geweld in? Dat vind ik het vetste aan die films, die veldslagen.

Een film is pas echt goed als de Duitsers ‘m nasynchroniseren.
Mein name ist Rambo. Ich muss dich VERNICHTEN!!! STERB!!!

De veldslagen zijn aanzienlijk minder goed en minder in aantal dan in soortgelijke films, ook doordat ik Orlando niet goed gcast vind voor die rol. Hij is gewoon niet overtuigend.

Het is dat ik van het genre hou, zou hem een 6,8 geven

vond het een bout film, overhyped..

leuke scene's maar verder doet het niet veel.. gelukkig heb ik hem niet gehuurd of in de bios gezien maar gewoon gedownload.

Ik vond hem wel ok.. :)

heel erg matige film, Ridley Scott heeft films gemaakt die vele malen beter zijn als dit werk ;)

Ridley Scott is toch ook van Gladiator? Die film vind ik top. Deze nog niet eens gezien.

gewoon een goede film met een goed verhaal, dat zich nog steeds voor doet in de hedendaagse tijd, daar komt het zon beetje op neer.

ben ik de enige die de film al maanden op dvd heeft :D.

vind de film nie zo boeiend trouwens orlando bloom als held .... kom op zeg.

Ik vond hem wel gaan. Niet een super film, maar hij is wel leuk om toch een keer gezien te hebben. Wist niet dat die zo populair was eigenlijk.

Ik heb hem afgelopen week gehuurd en ik vond hem zo dusdanig slecht, dat ik hem niet eens heb afgekeken.

4,5/10

Terug
Naar boven