AndroidHealthClinic

Kings Of Leon - Only By The Night (2008)

Loo

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
666
Niet slecht + gratis;

[Link niet meer beschikbaar]

Password - www.rapidrise.org

En nu we toch bezig zijn (voor wie hem nog niet heeft);

Incubus - Light Grenades (2006) :bow:

[Link niet meer beschikbaar]

Niet dat je het topic er voor gemaakt hebt, maar ik moet zeggen dat ik het album Kings of Leon, toch niet super boeiend vindt. Toen het net uit was vond ik het echt een verademing dat er weer is goeie rock op de buis en radio was, maar nu ben ik er alweer zat van.
Wat mij betreft is het een lekker album voor een korte plezierige ervaring, maar daar blijft het dan ook bij. Een album zonder levensduur. Hoe meer je hem luistert, hoe minder die wordt.

Moest ik ff kwijt, had er vorige week ook een discussie met een collega over, vandaar...:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Niet dat je het topic er voor gemaakt hebt, maar ik moet zeggen dat ik het album Kings of Leon, toch niet super boeiend vindt. Toen het net uit was vond ik het echt een verademing dat er weer is goeie rock op de buis en radio was, maar nu ben ik er alweer zat van.
Wat mij betreft is het een lekker album voor een korte plezierige ervaring, maar daar blijft het dan ook bij. Een album zonder levensduur. Hoe meer je hem luistert, hoe minder die wordt.

Moest ik ff kwijt, had er vorige week ook een discussie met een collega over, vandaar...:rolleyes:

klopt inderdaad, je hebt helemaal gelijk. Ik had het ook al zo'n discussie met m'n zusje, die had dezelfde mening.
Sterker nog, hoe vaker ik hem luister hoe meer ik me ga irriteren aan z'n stem.

Daarom heb ik Incubus erbij gedaan ter compensatie.

Daarom heb ik Incubus erbij gedaan ter compensatie.

Om heel eerlijk te zijn, vindt ik incubus ook maar een matige band. Maar ben wel van plan als ik strax thuis ben om deze is goed onder de loep te houden.

Tis tenslotte gratis! :D

eerste hit sloeg goed in
had dan het volledige album beluisterd en was er toch ook wel ontgoocheld van

wat incubus betreft ben ik meer fan van hun eerste albums

Wel lekker plaatje van Kings Of Leon, heb closer ook op mijn chillsongs gezet. Incubus vind ik toch nog steeds een goede band, ok het is wel chick muziek, en hun oudere platen waren beter, maar nog steeds prima te pruimen.

Luister eens wat Chevelle Loo, wel wat harder, maar denk dat je het echt geniaal vindt. Verder vind je wel wat meer coole emo rockbands tussen mijn chillsongs collectie. Heb je deel III al binnen Loo? Zit wel wat spul tussen wat je wel lekker vind denk ik.

Hier Chevelle:
http://www.youtube.com/watch?v=WawIiutSqXM

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven