Fitness Seller

KITESURF DVD gezocht !!

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
279
Wie o wie kan mij aan deze kitesurf dvd helpen.

Kiteboarding Progression - Beginner

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

puntje of 500 karma wel waard :cool:

Aangezien mensen hier complete games en films van usenet enzo kunnen afplukken hoop ik dat iemand deze kan vinden

Ik heb even snel usenet gecheckt. Die je noemt kan ik zo 1 2 3 niet vinden. Wel deze:

The complete kiteboarding guide is an instructional video.
This film teaches you everything you wanted to know and all the things you never even thought about.
Mark Shinn is double worldchampion, and he guides you through all steps, from rigging your kite till jumping, doing spins and tricks and riding the big waves on Hawaii.

Kitefilm.com

• Topic Starter Topic Starter
hey als je die te pakken kunt krijgen even goed, wellicht nog beter :cool:
ej maar kun je die makkelijk op rapidshare ofzo krijgen want ik snap echt niks van usenet en nieuwsgroepen en via limewire en ares kan ik niks vinden

Eh, das 3 gig, dat krijg ik niet zomaar geupload :)

hm k*t das wel erg veel idd :D

Ken je geen mensen in je omgeving die op usenet zitten? Of torrents kan ook, daar zie ik em ook staan.

Wil je gaan beginnen met kiten dan?

yep, vorig jaar al proeflesje gehad en wil er deze zomer wel serieus mee beginnen

kgon dat deze zomer ook eens proberen
ziet er echt geniaal uit
greets

Download BitTorrent

als ik deze download kan ik het dan gemakkelijk binnenhalen ?

edit heb dat bittorrent geinstalleerd en ben nu die file van 999 mb aan het binnenhalen

ben benieuwd :D

Laatst bewerkt:
heb dus de versie van 1 gig binnen alleen zag ik er ook nog 1 -tje staan van 4 gig die ben ik dus nu aan het downloaden maar dat gaat wel een week duren denk ik :p

ja zoals het er nu uitziet nog 5 dagen :nut:

overigens zoek ik nog steeds deze

ik kom em alleen niet tegen als torrent :mad:

leuk dat je gaat beginnen met kitesurfen, ik heb zelf mijn proefles ook gehad vorig jaar en heb net mijn kitegear gekocht (na een half jaar kennis op te doen), 2 boxer sle's en 2 naish hazes (2007). mocht je vragen hebben stuur even een pm'tje.

Yo kitesurfen lijkt me errrrug vet! Misschien deze zomer ook eens een proefles nemen ofzo, maar dat spul is allemaal toch erg duur? Zo'n plank en zo'n vlieger?

13 Daze DVD
Size: 4.19 GB

13 Daze features Adam Koch, Ben Meyer, Leeshai Miller, Mark Shinn, Abel Lago, and Robby Naish on a sick two week trip to Barbados. Filled with killer music, great action and the latest moves, 13 Daze follows the boys as they explore the island's kiteboarding potential.
From duct tape bodyboarding antics, cliff hucking that will blow your mind, waves, big air, insane technical moves, toilet tricks, wipeouts, retro bonanza, snow kiting, to the scariest kiteboarding moment ever caught on film, this video will have you rewinding over and over again.

Kite Slingshot By Rythmous Kitesurf Dvdrip
Size: 686.74 MB

voor mijn complete kitegear heb ik toch zon 3000 euro betaalt (2 kites/vlieger/2 trapezes en 2 wetsuits (voor mij en mijn zusje) dit is allemaal nieuw spul uit 2007

toch kun je het ook goedkoper halen hoor. een 2de hands kite uit 2006 is al snel maar 400 euro per stuk, een trapeze zon 60 euro, een board 300 euro en een pak ook zon 60 euro. als je van plan bent om te beginnen met de sport raad ik je wel sterk aan om eerst kiteLES te nemen. Kitesurfen is zo gevaarlijk als je het zelf maakt maar als je geen les hebt gehad zie je de gevaren niet in. Dit leid vaak tot een gewonde kiter die al snel het nieuws haalt tegenwoordig(de media smullen van extreme sporten, vooral als er iets mis gaat). Hierdoor komt de ktiesurfsport in een kwaad daglicht te staan en dit kan resulteren in een verbod op kitesurfen op nog meer stranden in Nederland.

Terug
Naar boven