Fitness Seller

Klachten bij assault musclepharm

thijs1095

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
41kg
Vetpercentage
21%
Ik gebruik sinds 1,5 maand assualt van musclepharm, sinds 3 weken terug heb ik de dag nadat ik het gepakt heb hoofdpijn en ben ik ontzettend moe en chagerijning. Ik dacht dat het aan de assault kon liggen dus ben ik er een week mee gestopt. Ik heb er toen geen last meer van gehad dus. Ik ga het nu ook niet meer gebruiken maar wil nog wel graag weten waar dit aan kan liggen.

Dus nu aan jullie de vraag, weet een van jullie waar het aan kan liggen dat ik hier last van heb. Ik slik nu sinds 1 week multivitaminen en dat helpt mij redelijk met mijn vermoeidheid. Ik weet niet of dit er iets mee van doen heeft?

Alvast bedankt.

Wellicht ben je allergisch voor 1 van de ingredienten. Je kunt andere PW proberen
Zelf gebruik ik het al maanden en geen last van.

Wellicht ben je allergisch voor 1 van de ingredienten. Je kunt andere PW proberen
Zelf gebruik ik het al maanden en geen last van.
Grote kans dat hij dezelfde klachten krijgt.
is toch vaak een gelijk aan samenstelling met anderen PWO's...

zou ik toch even proberen uit te zoeken, wat het specifiek is...

Hoofdpijn heb ik ook last van bij assault. Het begint bij mij 20 minuten nadat ik het heb ingenomen. Heb al veel andere preworkouts gebruikt maar nooit ergens last van gehad.

aan de assault

same here..en werkt ook totaal niet bij mij

PWO's zijn erg persoon gebonden, vergeet dat niet.
bij de een gaat het als een speer de ander, nou jou resultaat.. niks dus..

Kreeg er de eerste keer wel hyperventilatie van maar nu merk ik weinig

Ik heb dus ook een schepje geprobeerd van een maat van me, en ik ging er wel lekker op alleen wel licht misselijk
en hij slaat redelijk snel in :P

Ik heb bij een PWO nog nooit ergens last van gehad. Kunnen wel verschillende oorzaken zijn. Maar als je ermee stopt en het is weg. Dan zou ik ook gewoon niet meer gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
De assault geeft met veel energie en krijg er een goede pump van, dus het werkt wel voor mij alleen de nadelen zijn vervelend. Over een paar maanden een andere PWO proberen. Kijken of dat beter bevalt..

De assault geeft met veel energie en krijg er een goede pump van, dus het werkt wel voor mij alleen de nadelen zijn vervelend. Over een paar maanden een andere PWO proberen. Kijken of dat beter bevalt..

Beter een natural energy booster..probeer bijvoorbeeld amino energy, geen crash erna en doet wat het moet. Platinum pre werkt ook erg goed.

Ik heb niet dezelfde klachten maar grberuik Assault nu 1.5 maand en wordt ONGELOOFLIJK moe wakker

Ik had pre workouts ook een laatste kans gegeven met assault maar fl**ker alles bij het oud vuil nu.

Word van elke preworkout licht in me kop en crash gewoon na 30min .

Drink wel een bak koffie :)

Terug
Naar boven