XXL Nutrition

Klachten Moe/Jeuk!

Asura

Cool Novice
Waardering
1
Beste DBBERS.

Ik heb al een aantal jaren wat klachten die maar niet overgaan.

1. Altijd moe en futloos zijn!
24/7 voel ik me moe en heb ik bijna nergens zin in omdat ik het niet kan opbrengen. Dit heeft mij in veel dingen belemmerd zoals het succesvol afronden van een stage. Ik heb al van alles geprobeerd zoals goed en gezond eten. Optijd naar bed en opstaan. (veel regelmaat dus). Maar dit heeft bijna niets geholpen.
Laatste keer dat ik mij energiek voelde was zo'n 5 jaar geleden toen ik nog voetbalde.

2. Ik heb meerdere malen per dag een brandende jeuk over mijn hele lichaam.
Hierbij moet je denken aan duizenden naaldjes die je prikken vooral bij oksels, rug , middel , hoofd. Dit is erger wanneer ik slecht geslapen heb. Ook zweet ik al bij de minste inspanning of sterke emotie.

Mijn levensstijl is op dit moment; 2 uurtjes per dag werken. 1 uurtje sporten. voor de rest gamen,lezen,nietsen. 10 uur naar bed, 6 uur er uit.

De dokter heeft mij vorig jaar een bloedtest aangeraden waar niets uit kwam..
Ik vermoedde zelf iets van CVS of bloedarmoede

Heeft iemand tips of ervaring hiermee?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatste keer dat ik mij energiek voelde was zo'n 5 jaar geleden toen ik nog voetbalde.

Je geeft het antwoord al, meer bewegen.. BB is niet echt intensief sportten dus kijk of je wat meer cardio kan doen..

Van niks doen wordt je nog veel meer moe dan van bewegen :)

Idd, je doet wss te weinig waardoor je lichaam gewend raakt aan het niets doen en dus zul je weinig energie hebben.

moeheid en jeuk had eens gehoord dat dit iets met de lever te maken had maar als je bloedtest niets aangaf zal het dat wel niet zijn

Zoek een hobby erbij.

Heb je misschien last gehad van extreme stress (Iemand die overleden is noem maar op) Kan altijd?

krijg je misschien te weinig zonlicht? of te weinig van bepaalde mineralen/vitamine?

second opinion dokter? die zijn ook niet meer wat ze waren srs

Waar hadden ze allemaal op getest?

Terug
Naar boven