AndroidHealthClinic

Kleding laten borduren

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
Waardering
2
Wie weet er een site die kleding verkoopt en kan voorzien van logo's en tekst d.m.v borduren.
Een broek zal denk ik niet lukken met die "kindermaatjes", maar een t-shirt en een flitsende jas moet geen probleem zijn.
Ik heb van de week een aantal "bedrijven" gemailt, maar totaal geen reacties gekregen over prijs e.d.

• Topic Starter Topic Starter
Ja lijm dat hadden ze met jouw vingers moeten doen op elkaar :D
Overal kom ik site's tegen met een minimale afname van meerdere aantallen.
Ik wil 2 polo's 1 jas en that's it.
Logo op de borst van Nikon en wat tekst.

Het eenmalig borduren van een goed vest kostte bij mij 18 euro. Dit was borduren + een aandeel in de mal (met meerderen besteld).

Het aanmaken van de mal die gebruikt wordt brengt eenmalige kosten mee. Ik heb die mal echter niet betaalt en weet dus niet wat dat kost.

Bij mij ging het om ongeveer 10 truien bij de eerste bestelling. De mal bewaren ze voor je voor wanneer je later weer wilt bestellen.

• Topic Starter Topic Starter
Het eenmalig borduren van een goed vest kostte bij mij 18 euro. Dit was borduren + een aandeel in de mal (met meerderen besteld).

Het aanmaken van de mal die gebruikt wordt brengt eenmalige kosten mee. Ik heb die mal echter niet betaalt en weet dus niet wat dat kost.

Volgens een site is dat 60 pleuro.
Alleen daar naaien ze je ook mee want de apparaten worden geprogrammeerd op een pc en die mal is niet eens nodig.

Terug
Naar boven