AndroidHealthClinic

Kleding situation

Affliction, Ed Hardy, dat soort shizzle

Marginalo :cool:

kvond die paarse van ronnie in de laatste epi wel nice nog, niet met van die tekens enzo erop.

ongelooflijk dit :roflol: Men wilt lopen in t-shirts van mensen die zo belachelijk zijn dat ze er een programma om heen bouwen :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
ongelooflijk dit :roflol: Men wilt lopen in t-shirts van mensen die zo belachelijk zijn dat ze er een programma om heen bouwen :rolleyes:

Goede redenering dit :eyes: Nochtans in de mma scene word headrush( merk dat Mike vooral draagt) veel gebruikt .
Dus als iemand van js een bepaald merk gel gebruikt willen normale mensen dit merk niet gaan gebruiken?

ik zou echt niet met die dingen rondlopen hoor tenzei opzoek bent naar wat tokkie wijven en wat goedkope sletjes. Zijn echt afknapper die dingen.

• Topic Starter Topic Starter
ik zou echt niet met die dingen rondlopen hoor tenzei opzoek bent naar wat tokkie wijven en wat goedkope sletjes. Zijn echt afknapper die dingen.

Ed hardy tekeningen en zo vind ik ook zelf overdreven, maar er zitten echt wel deftige t-shirts bij hoor. Vooral met een tekening vanachter op je rug? hier in belgie vind ik er weinig met dat soort stijl.

Je moet gewoon zo een tattoo laten zetten en vragen om de inkt te mixen met steroids. Dan krijg je een fikse korting en doordat het gemengd is met inkt komt het zeer vertraagd vrij in het lichaam gespreid over een periode van 6 weken. Er zit ook een soort van molecule in de inkt die ervoor zorgt dat een tattoo blijvend is. Deze molecule mengt zich met de steroide en komt zo in je spieren terecht waardoor je spiermassa ook blijvend wordt en je dus niet meer de spiermassa verliest die je zou hebben opgebouwd met de kuur. En de prijzen zijn echt laag hoor, echt niet normaal.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze krijgen al die kleding gesponserd toch?

Die gasten hebben echt 50 verschillende shirts :p

Dragen trouwens ook Rebel Spirit, ook vette shirts! :D

Terug
Naar boven