Fitness Seller

Kleding verkopen op Marktplaats

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Wie heeft dit wel ooit eens gedaan? Is dat een beetje te doen?
En levert het wat op? is er wat markt voor?

Zou dan wel alles enkel alleen middels verzending willen doen. Want volgens mij komt daar een speciaal soort volk op af of vergis ik me :D?

Alles is te verkopen op marktplaats,ik sta er steeds weer versteld van wat ik te koop zet ook zo weg is.bij ons geen overvolle zolder met spul van dat komt nog eens van pas.verkopen!dus ook kleren.

komt echt iedereen op af ....ik heb al mijn meubels al verkocht daar en dat werkt wel goed .....

Een vriendin heeft zelfs "een hele business" opgezet met de koop- en verkoop van tweedehands kinderkleding via marktplaats.

Wat voor kleding heb je? :D

Ik heb ook een tijdje wat kleding (nieuw) verkocht via marktplaats maar werd gek van die mensen. Of ze komen de afspraken niet na of ze beginnen te zeuren over de maat als ze het binnen hebben.
Ga dan gewoon naar een winkel...

Dus mijn oude G-Star shirtjes, die helemaal intact zijn nog, zijn gewoon te verkopen nog??

Wat valt er voor een shirtje waar ik toendertijd 30 euro voor betaalde, te verdienen dan?

Waarom maak jij altijd van die rare topics aan?

vaak gedaan, en nu nog steeds, maar t duurt wel ff voor er kopers komen...

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat ik dan mogelijk eens vanalles ga opruimen.
Wie weet wat je er nog voor krijgt.
Gezien het feit dat ik een bepaald volk verwacht :D
Ga ik alles middels verzending regelen denk ik.

Welke josti koopt er kleren op marktplaats?

ik heb ook een hoop zooi verkocht op marktplaats. en nog voor belachelijk veel geld ook. oude broeken die ik al 3-4 jaar had voor 50-60 euro

Terug
Naar boven