AndroidHealthClinic

Kledinglijn van Jim

Juriaan

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kleding van 'Jimmy Bie'

Musicalster en ex-Idol Jim Bakkum hangt vanaf vrijdag 18 mei in de schappen van V&D. Dat wil zeggen, de kleding van zijn eigen kledinglijn, Jimmy B.
Jim: “Die naam heb ik zelf bedacht, je spreekt het uit als Jimmy Bie. De combinatie van mijn voornaam met het bijtje vormt een leuk woordgrapje.”

Jim Bakkum kreeg veel hulp bij het ontwerpen van de kleding, maar V&D-ontwerper Ton Ruiken deed wel echt iets met zijn aanwijzingen, vertelt hij RTL Boulevard.

Stoer en niet leeftijdsgebonden
De musicalster presenteerde zijn eigen lijn op de catwalk van het Amsterdamse Strand Zuid. “Ik was niet zenuwachtig, maar als je daar loopt en alle ogen zijn op je gericht, dat is natuurlijk wel spannend,” zegt Jim op de site van RTL Boulevard. “De kleding is stoer en niet leeftijdsgebonden.”

De collectie die nu in de V&D komt te hangen, is voor mannen. V&D omschrijft de lijn als ‘een ideale zomermix tussen Urban en Beach. Stoer en nonchalant voor in de stad, makkelijk en relaxed voor op het strand’. “We hebben echt een totaalplaatje neergezet, van onderbroek tot shirt, van zwembroek tot strandslipper. Alles zit in deze collectie.”

Vrouwenlijn
Er mag wat Jim betreft ook nog wel een vrouwenkledinglijn bij komen, maar eerst willen het warenhuis en hij afwachten hoe dit gaat lopen.

Jim Bakkum werd voorgegaan door Wendy van Dijk en ook Frans Bauer heeft met een kerstcollectie in het warenhuis gehangen. V&D wil er een nieuwe markt mee aanboren en slaagt daar aardig in, want de collecties van de sterren zijn redelijk snel uitverkocht.

Bron: Planet - Kleding van 'Jimmy Bie'

Voor de hardcore builders onder ons, gorilla wear is zo 1982

nee he? na die kneus van een Jantje Shit, komt ook deze eendagsvlieg met zn eigen kleding :headbang:

jezus christus

Ik vind het eigenlijk best wel cool!

Dat shirt heb ik ook. :rolleyes:

Tja die semi-BN'ers moeten toch ergens mee brood op de plank krijgen, zingen kan die jim iig niet.

Als ik iemand zie lopen met deze kleding dan sta ik niet voor de gevolgen in.

nu nog een parfummetje :rolleyes:

Echte ecto kleren..

t/m maat xs zeker

Wat een :sd: zeg.

O nee, ik ben nu echt wel op hem afgeknapt

whahaha kledinglijn van jim :roflol:
no way dat ik met die shit ga rondlopen :roflol:

Terug
Naar boven