AndroidHealthClinic

klein beginnerskeurtje

casual dreamer

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
klein beginnerskuurtje

hoi ik wou wat info omtrend as ik ga nu nog niet keuren maar ik zocht dus een keurtje (klein) waarbij je +- 4kg van bijkomt . geen orale maar liefst
injectie (mijn tante is verpleester,en ik zet al zpuiten bij mn opa sinds mijn 12de ) ik ben niet van plan het nu te gebruiken maar ik wou weten wat er zoal op de markt is voor een beginner . dus gelieve wat uitgebereide info te geven .
ik heb het forum al wat doorspit maar ik weet er gewoon weinig van .
dus als iemand me wat info kan geven kan ik wat research doen . bij huisarts, zoeken waar ik het kan vinden en van die dingen zodat ik binne 1jaartje of 2 toch me er eens aan kan wagen als het me dan nog boeit :D

mvg

ik ben +- 1.85 weeg 69kg
bf volgens weegschaal huisarts 10%
als ik vet bijkom is het altijd op mijn buik ,weet niet of dit relevant is .
ik train al meer dan 2jaar ,kickboxen ,wat powertraining ed .
ik eet weinig 2x per daag maar dat heb ik sinds kort drastisch veranderd
nu eet ik 4-5x per dag het is moeilijk omdat ik meestal geen honger heb maar ik probeer het vol te houden

Laatst bewerkt:
Klein beginerskuurtje, inject. Daar zijn de meningen hier nogal wat over verdeeld. De ene groep is globaal gezien tegen test. als eerste kuur, de andere is ervoor. Middelen zoals deca zijn relatief mild, maar het herstel erna duurt lang. EQ only zou ik niet doen want daar pak je echt te weinig mee.

De redenen dat een aantal mensen tegen test. als eerst kuur zijn (iig 500 mg/week, iets lagere dosissen kan nog wel) is dat je met andere middelen in het begin nog veel meer massa kunt pakken. Als je meteen met test. begint zul je met andere middelen mindere gains hebben.

De redenen dat een aantal mensen voor test. zijn is dat het een lichaamseigen hormoon is, dus niet heel erg toxisch.

Dus ik zelf zou als eerste kuur hier voor gaan:

week 1-10 test. enanthaat 500mg/week

of

week 1-10 test enanthaat 250mg/week
1-10 boldone 200 mg/week

Nakuur moet je zelf maar even uitzoeken.

Laatst bewerkt:
O ja, ga eerst maar eens je voeding en trainingsschema optimaliseren want anders wordt het helemaal niks.

• Topic Starter Topic Starter
daarom kan ik me beter nu al bevragen over hoe en wat dat ik later niet onbezonnen begin (reactie op post johny)

jep idd eerst die voeding en training goed Er zit naturel nog super veel groei in.

Een leuk kort kuurtje:

week 1 - 6 Test Prop. 100-125mg om de dag.
week 4 - 6 Winny depots 50mg om de dag

Nakuur: week 6-7 HCG 1250IU om de 4 dagen
week 7-8 Nolva 30 mg per dag

Zeker 4 kg en geen vet / vocht.

Laatst bewerkt:
dus ik train nu bij een kenisist

waar ik dus de enige beginner ben

de kenisist heeft een sportzaal achter zijn praktijk
waar hij je assisteerd bij je programma nu zit ik in de proefmaand
dus volgende maand zal hij een schema opstellen inclusief voeding

en die kerel is ook behoorlijk breed :D

Navy zei:
"als het me dan nog boeit"
dit is nou altijd zo jammer. AAS gebruik je niet om zomaar even breed te worden. Je bent 185 en weegt 69 kilo. je zegt dat je nog maar net een beetje wat op je voeding bent gaan letten. Je moet het helemaal goed aanpakken of doe het helemaal niet. Zorg eerst dat je voeding in orde is. en je training. "wat powertraining ed" schiet natuurlijk niet op.
Ik zou niet gaan kuren als je verder geen ambities hebt bij bodybuilding.
En denk nou niet dat als je een leuk kuurtje doet dat je zonder moeite breed wordt, zo werkt het helaas echt niet. ik zou nog maar eens goed nadenken over je plannen.

greetz

hierbij bedoel ik als ik na x tijd meer wil ,ik het geld ervoor heb
en als de omstandigheden goed zijn . ik heb bedoel hierbij niet
dat ik vandaag train en morgen breed ben ofzo .

met werk heeft het ook te maken . als ik onregelmatige werkuren heb . kan ik niet meer na de gym . dus eerst ff zekerheid zoeken met werk . en natuurlijk mij wat bevragen over voeding en oefeningen . ik ben nog een grashopper en zoek hier een leermeester :D

ik zou me toch ook een goede gym zoeken hoor!
ik heb zo men twijfels over de gym bij de kinesist...
is voor herstel niet voor massa he..

Hey! Pipo!

Kom eens eerst 15 kg. spieren bij naturel in een jaartje of twee (moet echt te doen zijn, I've been there) en doe wat trainings/voedingservaring op. DAN kun je over kuurtjes beginnen nadenken...

Ow, en als je alleen vet bijkomt is dat omdat je voeding slecht is - en om geen enkele andere reden.

Gaan we keuren of gaan we kuren? Velen keuren dit iig af ;)

Die 4 kg kan je makkelijk uit je voedsel halen. Gewoon goed vreten en trainen!! :thumbs:

owke thx voor de reply's maar jullie weten toch dat jullie je binnen 2-3jaar aan dezelfde vraag kunnen verwachten :D

Irritante belgen...het is KUREN niet KEUREN.....

Zit aan de test, wor je aggressief van weet je...en HEEL ik zeg HEEEL snel geirriteerd

Owja...even een smile erbij :) anders word ik gebanned omdat ik belgen discrimineer.

Peace people

Laatst bewerkt:
nou moet je op gaan passen kerel...ik maakte enkel een grap en je vat het helemaal verkeerd op...

Ik geef je even de tijd...

aeroxrookie zei:
hoi ik wou wat info omtrend as ik ga nu nog niet keuren maar ik zocht dus een keurtje (klein) waarbij je +- 4kg van bijkomt . geen orale maar liefst
injectie (mijn tante is verpleester,en ik zet al zpuiten bij mn opa sinds mijn 12de ) ik ben niet van plan het nu te gebruiken maar ik wou weten wat er zoal op de markt is voor een beginner . dus gelieve wat uitgebereide info te geven .
ik heb het forum al wat doorspit maar ik weet er gewoon weinig van .
dus als iemand me wat info kan geven kan ik wat research doen . bij huisarts, zoeken waar ik het kan vinden en van die dingen zodat ik binne 1jaartje of 2 toch me er eens aan kan wagen als het me dan nog boeit :D

mvg

ik ben +- 1.85 weeg 69kg
bf volgens weegschaal huisarts 10%
als ik vet bijkom is het altijd op mijn buik ,weet niet of dit relevant is .
ik train al meer dan 2jaar ,kickboxen ,wat powertraining ed .
ik eet weinig 2x per daag maar dat heb ik sinds kort drastisch veranderd
nu eet ik 4-5x per dag het is moeilijk omdat ik meestal geen honger heb maar ik probeer het vol te houden

Even wat constructiefs voor je aangezien je zelf meent alles te weten en precies waar je mee bezig bent. Jah dat blijkt wel met een gewicht van 69 kilo en even vlug willen kuren. Wie is er nu ECHT de breezerboy?

Anyways..ik zou even wachten tot je doorgebulkt hebt naar de 90 wat makkelijk moet kunnen in een jaar als je 120% geeft. Ik heb zelf ook 69 gewogen en ben naturel naar de 95 geklommen. Had eigelijk nog wel iets verder kunnen klimmen maar ook ik was toen ik 23 was ongeduldig. Als je dan eenmaal er klaar voor bent dan zou je kunnen denken aan zoiets:

week 1-10 Test Enanthaat / Sustanon 500mg
week 1:10 Deca Durabolin (Equipose heeft een beetje een slechte naam gekregen de laatste tijd)
week 1-4 Dianabol 30mg (kickstart)

Daar kun je als eerste kuur makkelijk 10 kilo mee pakken als je alles op orde hebt. Zorg dat je 2 maanden voor je begint je voedingsschematip top in orde is en je training en slaap patroon feilloos is!! Ook na de kuur natuurlijk want dan moet je juist blijven spaaien in dat voedsel! en niet vergeten proper na te kuren. Maar even serieus...met 69 zou ik echt niet kuren en dat zeg ik gewoon heel aardig als een broeder in de sport van bodybuilding. Is echt zonde van je receptoren en je natuurlijke groei. Ik weet je leeftijd niet maar die is denk ik ook niet zo hoog is het wel? Heb eigelijk nog wat meer informatie nodig om je goed te kunnen helpen maar je kunt nu vooruit.

oke thx voor de info dude

je moet begrijpen ik liet me ff gaan
ik was net een irritante vlieg en proberen dood te slaan
daan laat je je ff gaan :)

ik ga toch proberen het nu zo natuurlijk te houden
veel vreten en trainen en die as als toekomstmuziek beschouwen

maar toen ik deze tread opende was ik ff ent anticiperen :D

Terug
Naar boven