casual dreamer
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
klein beginnerskuurtje
hoi ik wou wat info omtrend as ik ga nu nog niet keuren maar ik zocht dus een keurtje (klein) waarbij je +- 4kg van bijkomt . geen orale maar liefst
injectie (mijn tante is verpleester,en ik zet al zpuiten bij mn opa sinds mijn 12de ) ik ben niet van plan het nu te gebruiken maar ik wou weten wat er zoal op de markt is voor een beginner . dus gelieve wat uitgebereide info te geven .
ik heb het forum al wat doorspit maar ik weet er gewoon weinig van .
dus als iemand me wat info kan geven kan ik wat research doen . bij huisarts, zoeken waar ik het kan vinden en van die dingen zodat ik binne 1jaartje of 2 toch me er eens aan kan wagen als het me dan nog boeit
mvg
ik ben +- 1.85 weeg 69kg
bf volgens weegschaal huisarts 10%
als ik vet bijkom is het altijd op mijn buik ,weet niet of dit relevant is .
ik train al meer dan 2jaar ,kickboxen ,wat powertraining ed .
ik eet weinig 2x per daag maar dat heb ik sinds kort drastisch veranderd
nu eet ik 4-5x per dag het is moeilijk omdat ik meestal geen honger heb maar ik probeer het vol te houden
hoi ik wou wat info omtrend as ik ga nu nog niet keuren maar ik zocht dus een keurtje (klein) waarbij je +- 4kg van bijkomt . geen orale maar liefst
injectie (mijn tante is verpleester,en ik zet al zpuiten bij mn opa sinds mijn 12de ) ik ben niet van plan het nu te gebruiken maar ik wou weten wat er zoal op de markt is voor een beginner . dus gelieve wat uitgebereide info te geven .
ik heb het forum al wat doorspit maar ik weet er gewoon weinig van .
dus als iemand me wat info kan geven kan ik wat research doen . bij huisarts, zoeken waar ik het kan vinden en van die dingen zodat ik binne 1jaartje of 2 toch me er eens aan kan wagen als het me dan nog boeit
mvg
ik ben +- 1.85 weeg 69kg
bf volgens weegschaal huisarts 10%
als ik vet bijkom is het altijd op mijn buik ,weet niet of dit relevant is .
ik train al meer dan 2jaar ,kickboxen ,wat powertraining ed .
ik eet weinig 2x per daag maar dat heb ik sinds kort drastisch veranderd
nu eet ik 4-5x per dag het is moeilijk omdat ik meestal geen honger heb maar ik probeer het vol te houden
Laatst bewerkt:

anders word ik gebanned omdat ik belgen discrimineer.