AndroidHealthClinic

klein beginnerskeurtje

casual dreamer

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
klein beginnerskuurtje

hoi ik wou wat info omtrend as ik ga nu nog niet keuren maar ik zocht dus een keurtje (klein) waarbij je +- 4kg van bijkomt . geen orale maar liefst
injectie (mijn tante is verpleester,en ik zet al zpuiten bij mn opa sinds mijn 12de ) ik ben niet van plan het nu te gebruiken maar ik wou weten wat er zoal op de markt is voor een beginner . dus gelieve wat uitgebereide info te geven .
ik heb het forum al wat doorspit maar ik weet er gewoon weinig van .
dus als iemand me wat info kan geven kan ik wat research doen . bij huisarts, zoeken waar ik het kan vinden en van die dingen zodat ik binne 1jaartje of 2 toch me er eens aan kan wagen als het me dan nog boeit :D

mvg

ik ben +- 1.85 weeg 69kg
bf volgens weegschaal huisarts 10%
als ik vet bijkom is het altijd op mijn buik ,weet niet of dit relevant is .
ik train al meer dan 2jaar ,kickboxen ,wat powertraining ed .
ik eet weinig 2x per daag maar dat heb ik sinds kort drastisch veranderd
nu eet ik 4-5x per dag het is moeilijk omdat ik meestal geen honger heb maar ik probeer het vol te houden

Laatst bewerkt:
Klein beginerskuurtje, inject. Daar zijn de meningen hier nogal wat over verdeeld. De ene groep is globaal gezien tegen test. als eerste kuur, de andere is ervoor. Middelen zoals deca zijn relatief mild, maar het herstel erna duurt lang. EQ only zou ik niet doen want daar pak je echt te weinig mee.

De redenen dat een aantal mensen tegen test. als eerst kuur zijn (iig 500 mg/week, iets lagere dosissen kan nog wel) is dat je met andere middelen in het begin nog veel meer massa kunt pakken. Als je meteen met test. begint zul je met andere middelen mindere gains hebben.

De redenen dat een aantal mensen voor test. zijn is dat het een lichaamseigen hormoon is, dus niet heel erg toxisch.

Dus ik zelf zou als eerste kuur hier voor gaan:

week 1-10 test. enanthaat 500mg/week

of