AndroidHealthClinic

klein tipje

Ciko

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
kreeg advies van een vriend om modzilla firefox te gebruiken als browser in plaats van internet explorer omdat het vele male sneller is.

nu zit ik te surfen op dbb met firefox en wat een ongelofelijke speed tegen over internet explorer. Paginas gaan razendsnel open etc etc echt heerlijk dit

download het en zie het zelf is maar klein browser van 10 mb ofzo

Ik gebruik het ook, goeie browser!

Daar werk ik niet graag mee

o ik altijd al

I love firefox. als je tabladen van firefox gewend bent wil je niet anders.

IE heeft voortaan toch ook tabbladen? :) Mja Firefox is idd wel veel sneller om te surfen. Het enige dat tegensteekt is dat sommige websites blijkbaar alleen voor IE zijn ontwikkeld.

Foxmarks bookmark erop en je kunt met Firefox portable overal je bookmarks meenemen. Wel handig als je drie computers heb :D

het geheugengebruik is wel k*t :(

IE heeft voortaan toch ook tabbladen? :) Mja Firefox is idd wel veel sneller om te surfen. Het enige dat tegensteekt is dat sommige websites blijkbaar alleen voor IE zijn ontwikkeld.

Tja, maar die van firefox zijn gewoon zo fijn. Het is sneller en bijna geen virussen en popups! handige bladwijzerwerkbalk ook.

Idd, Firefox is goed.

Iets wat ik zelf pas ontdekt heb: op een link klikken met je muiswielletje opent de pagina in een nieuw tabblad op de achtergrond. Zo handig!

Plus dat IE telkens zo'n kloteklikgeluid maakt wanneer het een pagina opent...

Laatst bewerkt:
Tja, maar die van firefox zijn gewoon zo fijn. Het is sneller en bijna geen virussen en popups! handige bladwijzerwerkbalk ook.

Firefox doet het stukken beter dan IE door het onderdrukken van popups en dergelijke, je hebt gelijk..
Maar dit zou wel s kunnen keren, stel nu dat 80% van de gebruikers firefox zou gebruiken dan gaan mensen die in malware doen ook overstappen naar firefox en daar zo van die irritante dingetjes voor maken ..

Tabbladen..:heart:

kreeg advies van een vriend om modzilla firefox te gebruiken als browser in plaats van internet explorer omdat het vele male sneller is.

nu zit ik te surfen op dbb met firefox en wat een ongelofelijke speed tegen over internet explorer. Paginas gaan razendsnel open etc etc echt heerlijk dit

download het en zie het zelf is maar klein browser van 10 mb ofzo

ahahahaha, IDD, ik gebruik mozilla al zeker een jaar en I love it......:D

Surf al 5 jaar met opera, de snelste, veiligste en beste browser yet.

Firefox al zeker 2 jaar. IE heeft die tabbladen achtergedaan, ff had dat al veel langer, maar swat :D

zeer goeie browser, ik wil niets anders meer. Komt er bij IE ook altijd zo een klik geluidje door je boxen als je wat aanklikt :( :D

geen probleem hier hoor:D

Of zit je met 265mb ofzo?

neen, ik zit met 1gb maar firefox gebruikt hier soms 600mb :s
Ik denk dat ik opera ga gebruiken binnenkort.
Voordeel aan firefox is wel de gemakkelijke proxy switcher, firebug, data tamper en andere leuke speeltjes...

Ik gebruik firefox al jaren, ik zou nooit meer terug willen naar internet explorer.
Hebben jullie de add-ons ook al ontdekt?
Adblock plus :heart:
Je kan firefox zelfs nog sneller maken door de "tweak network settings" plugin te gebruiken, powerprofile aanzetten en het feest begint pas echt.
en nog een heleboel andere handige dingetjes.
Tevens zijn de hotkey combos erg handig als je ze eenmaal kent.
CTRL + W = huidige tabblad sluiten
CTRL + T = nieuw tabblad
CTRL + N = nieuw venster
CTRL + TAB = naar volgende tablad gaan
CTRL + SHIFT + TAB = naar vorige tabblad gaan
CTRL + klik = pagina in nieuwtablad openen
de rest moet je maar voor googlen

Tevens gebruik ik sinds kort foxit reader (alternatief voor adobe acrobat reader, ook veel sneller vind ik)

Moet ik ook es proberen, nu gebruik IE en soms Opera.

Terug
Naar boven