Fitness Seller

Kleine update tov laatste topic.

Ano_1992_3

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
513
Lengte
1m83
Massa
97kg
Vetpercentage
1%
Ben nu rustig aant cutten geslagen hier een kleine update, trainde eerst meer met doel op powerlifting/strongman gericht. Laatste tijd alleen steeds leuker om fototjes te maken en naar fysiek te kijken.

voor laatste topic: foto's Log

Stats:
squat 120*5
DL: 170*1
Bench: 102.5 *1
Lat pullys: 107kg
biceps curls: 50kg
triceps extensions: 45 kg

doel: Kracht en fysiek

Armen meten : 42/45 cm

Ik sta open voor kritiek, hou topic wel beetje schoon aub.
Tevens graag kritiek op poses !!!!!!!
Post maar lekker gewoon wat je denkt, zolang het gerelateerd is

29w7czb.jpg

1556qo1.jpg

szik5f.jpg

ra9b9j.jpg

2r29jk6.jpg

Laatst bewerkt:
rug loopt achter, voor de rest good, blijve knalle

achter ten opzichte van ? Dit zijn redelijk alleen maar rug pics :)

ja ik dacht ook al, hoe kan je nou zeggen dat iets achter loopt als dat het enige is wat je ziet, maar met de foto's is het wel goed volgesmij het cutten lijkt goed te verlopen.
je voert de latspread wel een beetje fout uit volgesmij, maar ik ben ook geen expert

• Topic Starter Topic Starter
ja ik dacht ook al, hoe kan je nou zeggen dat iets achter loopt als dat het enige is wat je ziet, maar met de foto's is het wel goed volgesmij het cutten lijkt goed te verlopen.
je voert de latspread wel een beetje fout uit volgesmij, maar ik ben ook geen expert

Ben me gewoon niet uit aant hongeren, zit iets onder onderhoud, en dan 5 daagse split voor iets meer vetverbranding. Geen krachtverlies tot nu toe

bedoelde dat de V er nog niet uit komt imo, maar dat komt nog wel ;)
momenteel ook begonnen met cutten, hoelang ga je proberen te cutten, of tot welke bf? &goodluck man :)!

bedoelde dat de V er nog niet uit komt imo, maar dat komt nog wel ;)
momenteel ook begonnen met cutten, hoelang ga je proberen te cutten, of tot welke bf? &goodluck man :)!

Ja dat komt voornamelijk nog door vet%. Ik probeer in maandjes ofzo tot 12 te komen.... en jij ?

hoop dat ik ook rond dat bf kom... heb zoveel al geprobeert te cutten, is en blijft altijd een fail voor mij.. :p

Beginnen cutten in november? Begrijp het niet.

Ik bulk nu nog door tot maart april ofzo, om dan droger te komen voor de zomer.

Beginnen cutten in november? Begrijp het niet.

Ik bulk nu nog door tot maart april ofzo, om dan droger te komen voor de zomer.
jij staat op 12% vriend (als je stats correct zijn) :P ik stond op 22-23. doorbulken zou voor mij betekenen 30% vet in maart.

Hou 't dan op een korte cut. Niet te diep gaan.
Onderrug ziet er prima uit. Je ziet ondanks dat VP wel redelijk defenitie. Toch ben ik bang dat je Lats in wijdte iets gaan tegenvallen na die cut. Maar dat weet ik niet zeker
Succes!

Terug
Naar boven