AndroidHealthClinic

Nieuws Kleinste bb ter wereld

Luppie

Colossal Veteran
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.357
Lengte
1m73
Massa
80kg
Dit is wel geinig
[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kleinste bodybuilder ter wereld 82cm en 10kg
De kleinste bodybuilder ter wereld is een 82 cm hoog dwergje uit India genaamd Aditya Dev en hij weegt nog net 10 kilogram. In zijn thuisstad Phagwara in India is hij een lokale beroemdheid. Volgens het Guinness Book of World Records is hij met recht de kleinste bodybuilder ter wereld.

Elke dag dringen de mensen samen bij het plaatselijke sportcentrum om hem te zien trainen. “De laatste twee jaar heb ik getraind om bodybuilder te zijn en ik denk dat ik de sterkste dwerg ter wereld ben” Aldus de de 19 jarige Dev. “Mijn afmetingen hebben mij nog nooit ontmoedigd”. In 2006 na maanden intensieve training werd Dev door het Guinness Book of World Records uitgeroepen tot kleinste bodybuilder ter wereld. Behalve voor bodybuilding traint Dev ook om danser te worden. Meestal hebben dwergen een groot hoofd en kleine armen en benen. Het bijzondere aan Dev is dat in tegenstelling tot andere mensen met dwerggroei al zijn lichaamsdelen naar verhouding in proportie zijn

Is al een keer gepost..

al een paar keer zelfs

• Topic Starter Topic Starter
Oww nou ik had geen zin om te zoeken

Kracht stats? :D

Dude, sommige dingen zijn de mooite om twee keer te posten.
Maar dit is echt oud. :headbang:

• Topic Starter Topic Starter
Lol jullie zieken ook niet voor er wat gepost word
lachwekkend

Een ding schiet me wel te binnen.

Hij zou het niet slecht doen in een show van Jeff Dunham.
Hoe zou trouwens die grote kerel dat kleine ventje vasthouden ( waar is z'n wijsvinger? )

:roflol: zucht, kan ook alleen Iuppie he, net alsof hij het expres doet
facepalm2.jpg

OUD OUD OUD OUD OUD

.. oud

Wanneer sterft dat misbaksel eens.

ik zweer et, zoiets poepte ik net uit!

En plop, daar hebben we die k*t kabouter weer. Hoe lang zou het duren, binnen een maand hebben we hem vast nog een keer.

Jij loopt ECHT achter... :roflol:

Terug
Naar boven