Fitness Seller

Klopt het dat de werking van Test-E steeds minder wordt naarmate je het gebruikt?

Straas

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Beetje hetzelfde als beginner gains alleen dan met roids?

Hoor vaak dat je na je beter na je 1e kuur meer dan alleen test-e moet gebruiken omdat je nooit zoveel gains krijgt als de eerste keer iets met diminishing return

er wordt sowieso bijna altijd gestacked, test e is leuk voor een eerste kuur maar daarna moet je het toch hogerop gaan zoeken.

of dit wetenschappelijk onderbouwd is weet ik niet, ik baseer dit op andermans ervaringen.

Ja je gained minder vvm in de 2e kuur wanneer je dezelfde kuur pakt.

Dit alleen als bij beide kuren alles optimaal was.

Enkel alleen omdat je meer vvm hebt dus moeilijker meer gained..

Receptor downgrade is onzin.

Neemt niet weg dat de meeste mensen met juiste voeding prima op test only kunnen gainen of ze moeten wel heel ver zijn.

Uit biologisch opzicht lijkt me het onwaarschijnlijk dat je niet evenveel kan gainen op twee dezelfde kuren zolang je er maar genoeg tijd tussen hebt zitten.

AAS zorgt voornamelijk voor de eiwitsynthese, ok?
Je hebt diverse soorten eiwitten in je lichaam zitten;
-Structuur eiwit: De bolletjes met het DNA -eromheen.
-Membraan eiwit: Voor het celmembraan.
-Bloed eiwit: Zorgt voor het osmotisch effect, transport van diverse stoffen en is een receptor.
-Spiervezels: Acetine + Myosine vormen de vezels.

Een Enzym is een eiwit dat een chemische reactie versnelt(biokatalysator).

Een Enzym is substraat(AAS in dit geval) specifiek omdat elke reactie zijn eigen Enzym heeft. Ieder Enzym past maar op 1 Substraat.

Je hebt een X-aantal enzymen in je lichaam zitten, deze worden sneller ''bezet'' met AAS dan normaal het geval is.
Wanneer deze gedurende de kuur allemaal vol zitten/bezet geraakt zijn zullen de gains minder worden, puur omdat er geen enzymen meer vrij zijn. Hierdoor heeft de dosering verhogen/overdoseren(van dezelfde stof) geen nut.
Enige tijd na de kuur(geen flauw idee hoelang) zullen deze enzymen weer zijn vervangen door 'lege' enzymen en alles zal weer terug bij af zijn.
Hierdoor denk ik dat je wél evenveel zou kunnen gainen op dezelfde kuur, mits de omstandigheden gelijkwaardig zijn.

Ja je gained minder vvm in de 2e kuur wanneer je dezelfde kuur pakt.

Dit alleen als bij beide kuren alles optimaal was.

Enkel alleen omdat je meer vvm hebt dus moeilijker meer gained..

Receptor downgrade is onzin.

Neemt niet weg dat de meeste mensen met juiste voeding prima op test only kunnen gainen of ze moeten wel heel ver zijn.

Deze :thumbup:

Een Enzym is substraat(AAS in dit geval) specifiek omdat elke reactie zijn eigen Enzym heeft. Ieder Enzym past maar op 1 Substraat.

Je hebt een X-aantal enzymen in je lichaam zitten, deze worden sneller ''bezet'' met AAS dan normaal het geval is.
Wanneer deze gedurende de kuur allemaal vol zitten/bezet geraakt zijn zullen de gains minder worden, puur omdat er geen enzymen meer vrij zijn. Hierdoor heeft de dosering verhogen/overdoseren(van dezelfde stof) geen nut.
Enige tijd na de kuur(geen flauw idee hoelang) zullen deze enzymen weer zijn vervangen door 'lege' enzymen en alles zal weer terug bij af zijn.
Hierdoor denk ik dat je wél evenveel zou kunnen gainen op dezelfde kuur, mits de omstandigheden gelijkwaardig zijn.

Volgens mij heb jij niet helemaal begrepen hoe androgenen hun anabole werking uitoefenen.

Volgens mij heb jij niet helemaal begrepen hoe androgenen hun anabole werking uitoefenen.

Goed onderbouwd antwoord ook.

/not

http://www.youtube.com/watch?v=lVpSTq-lgI0

Kijk op 5;22 dan zegt die dikke pad wat leuks. Dat is ook de reden waarom je orals erbij stackt, zodat deze als substraat zijnde, zich aan een ander soort enzym hechten. Wat gelijk staat aan wat meer gains en -of een ander gewild effect.
Natuurlijk twijfel ik aan de mentale gesteldheid van Pad -en 'murricunts in het algemeen. Maar als je wil uitleggen waarom anabolen nou perse anders werken dan ieder andere stof, be my guest.

Laatst bewerkt:

/not

Kijk op 5;22 dan zegt die dikke pad wat leuks. Dat is ook de reden waarom je orals erbij stackt, zodat deze als substraat zijnde, zich aan een ander soort enzym hechten. Wat gelijk staat aan wat meer gains en -of een ander gewild effect.
Natuurlijk twijfel ik aan de mentale gesteldheid van Pad -en 'murricunts in het algemeen. Maar als je wil uitleggen waarom anabolen nou perse anders werken dan ieder andere stof, be my guest.

Dus als je winstrol injecteerd werkt het anders als orale winstrol?

Laatst bewerkt:

/not

Oh lord, gaan we weer. AAS binden aan kernreceptoren gelegen in het cytoplasma, deze kernreceptoren zijn GEEN enzymen, ze katalyseren geen reactie. In plaats daarvan transloceert de kernreceptor wanneer deze gebonden is met zijn ligand (receptor-ligandcomplex) naar de celkern en bindt het aan zijn hormone response element (HRE), in het geval van de AR de androgen response element (ARE). Vervolgens worden er verscheidene coregulatoren gerekruteerd en wordt het gen getranscribed, gespliced en vervolgens heb je je mRNA wat getransleerd kan worden naar eiwit.

De reden waarom de ene androgeen de andere niet is is vrij divers, hieraan ligt o.a. metabolisatie ten grondslag, als ook bijv. ander gedrag van het receptor-ligandcomplex (AR gebonden met nandrolon bindt aan de estrogen response element).

Dat hier ook een hoop enzymen bij komen kijken ga ik niet ontkennen, maar ik begrijp sterk uit je reactie dat je het simpelweg niet hebt begrepen (je reflecteert 'n beeld dat AAS binden aan een enzyme en vervolgens een specifieke reactie teweegbrengen, terwijl de hele signaleringscascade begint met de binding aan een kernreceptor). 'bezetheid' van enzymen heeft hier geen reet mee te maken (sure ene AAS vertoont meer affiniteit voor bijv. SHBG dan de ander, maar dat is 'n relatief vrij saillant detail).

Laatst bewerkt:
Dus als je winstrol injecteert werkt het anders als orale winstrol?

Not sure if serious.

Nee, maar waarom zou je een winstrol injectable stacken met een wintrol oral. Dat is natuurlijk out of the question en niet de reden waarom je oral erbij pakt.
Daarbij zal dezelfde stof ook op hetzelfde enzym reageren ongeacht of je ze in je reet steekt of slikt.

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 13:01 ----------

Oh lord, gaan we weer. AAS binden aan kernreceptoren gelegen in het cytoplasma, deze kernreceptoren zijn GEEN enzymen, ze katalyseren geen reactie. In plaats daarvan transloceert de kernreceptor wanneer deze gebonden is met zijn ligand (receptor-ligandcomplex) naar de celkern en bindt het aan zijn hormone response element (HRE), in het geval van de AR de androgen response element (ARE). Vervolgens worden er verscheidene coregulatoren gerekruteerd en wordt het gen getranscribed, gespliced en vervolgens heb je je mRNA wat getransleerd kan worden naar eiwit.

De reden waarom de ene androgeen de andere niet is is vrij divers, hieraan ligt o.a. metabolisatie ten grondslag, als ook bijv. ander gedrag van het receptor-ligandcomplex (AR gebonden met nandrolon bindt aan de estrogen response element).

Dat hier ook een hoop enzymen bij komen kijken ga ik niet ontkennen, maar ik begrijp sterk uit je reactie dat je het simpelweg niet hebt begrepen. 'bezetheid' van enzymen heeft hier geen reet mee te maken (sure ene AAS vertoont meer affiniteit voor bijv. SHBG dan de ander, maar dat is 'n relatief vrij saillaint detail).

Daar heb ik wat aan, ik reageerde enkel uit biologisch standpunt wat ik als bio-nerd heb geleerd. Tijdens de klassen krijg je weinig tot niets over anabolen-steroïden maar het leek me onwaarschijnlijk dat dit anders in zijn werking zou gaan dan het geval is met andere stoffen.

Daarbij zit ik nog niet zo heel lang in dit wereldje, de basiskennis heb ik echter al opgedaan maar dieper dan dat heeft me tot nu dan nog niet veel geboeid.
Maar toch bedankt voor het uitgebreide antwoord.

Laatst bewerkt:
Hoeft ook niet specifiek over AAS te gaan, bizar veel is receptor gemedieerd.

Ik heb ook ergens gelezen dat je lichaam zelf een systeem heeft om ongelimiteerde spiergroei te voorkomen doormiddel van een proteïne dat myostatin heet.

Hoe het precies zat weet ik ff niet meer, kan het stuk ook niet 1-2-3 vinden.

Ik heb ook ergens gelezen dat je lichaam zelf een systeem heeft om ongelimiteerde spiergroei te voorkomen doormiddel van een proteïne dat myostatin heet.

Hoe het precies zat weet ik ff niet meer, kan het stuk ook niet 1-2-3 vinden.

Correct daarom gain je na enkele weken niet meer

Myostatine is waarschijnlijk de voornaamste ligand voor de ACVR2BR (KO van de gen voor die receptor leidt tot meer spiergroei dan KO voor het gen wat myostatine voorschrijft), die inderdaad spiergroei remt. Remming is op meerdere niveaus, belangrijkste twee zijn het belemmeren van de verdere differentiatie van de myoblasten, alsook verhoogde expressie van FoxO (belangrijke transcriptie factor wat betreft de eiwit afbraak). Eerste punt is wat minder belangrijk wat betreft belemmering groei (al zorgt deletie wel voor absurde groei, waarschijnlijk ten gevolge van hyperplasia, wat onder normale condities niet plaatsvindt, notabene is de differentiatie van satelliet cellen geen vereiste voor optimale hypertrofie).

Was een tijdje terug een thread over, duur spul.
Betreft een remmer van de activiteit van myostatine, niet myostatine ansich, dat is juist het eiwit wat de spiergroei remt.

Moet zeggen dat ik niet goed bekend ben met myostatine en overige groeiremmende factoren, dus be my guest als ik iets ben vergeten of iets verkeerd in context heb geplaatst.

PS wederom receptor gemedieerd dit. Wink wink.

PS wederom receptor gemedieerd dit. Wink wink.

Hehe:rolleyes:

Na het desbetreffende topic gelezen te hebben ben ik prijzen en werking op gaan zoeken.
Kwam er een beetje op neer dat het duur spul is, prijzen lopen erg uiteen.
Iets met koeien.
Lastig te verkrijgen, vooral de goede merken.
Het legt plat gezegd een bepaald soort eiwit lam die ervoor zorgt dat je niet teveel spiermassa aanzet, vandaar ook de 'blocker'.

Ook:
''Myostatin levels are effectively decreased by creatine supplementation.''
Dat dere creatine.

Terug
Naar boven