XXL Nutrition

Knalkuurtje

Colossalx

Advanced Bodybuilder
Waardering
41
Lengte
1m72
Massa
101kg
Vetpercentage
9%
Zo mijn test deca kuurtje zit er bijna op.
Weet nog niet of ik ga bridgen of off ga.

In ieder geval volgende kuurtje had ik samengesteld.

Week 1-16 HCG 500iu p/w
Week 1-4 dianabol 50
Week 1-14 Test 750
Week 1-10 masteron 400
Week 1-10 Tren en 400
Week 6-14 Clenbuterol.
Week 11-15 Winstrol
Week 12-16 Proviron 75
Week 16-20 Arofixen 1tab p/d

Reden dat ik 14 weken ga is puur voor het herstel.
En misschien nog een kilootje pakken met die proviron erbij.
Ook eerste keer dat ik tren/masteron gebruik. Eigenlijk eerste cutkuur.

Heb erg hoge verbranding heb op de test deca gewoon veel water gedronken een ruwe 4000-4500 op trainingsdagen kcal.
300 eiwit. Ik eet savonds koolhydraten maakt allemaal niks uit ik zet praktisch geen vet aan.
Ben misschien 1% vet aangekomen met deca 400 mg.

De test/deca/winstrol was trouwens mijn 4de kuur.
Heb ongeveer 7 kg gepakt vrijwel geen vocht of vet.
Stats zijn ;

172 - 89kg ik denk nu 10-11 %

Edit; ben ook van plan voor nakuur te doen 2 weken wachten dan 8 weken aan sarms en peptides voor massa verlies te beperken.
Als ik off ga van de deca neem ik wel een logje.

Laatst bewerkt:
Ben geen expert, maar zou zelf geen 3 middelen in 1 kuur nemen die de lever (zwaar)belasten ( dbol, clen en winny )

• Topic Starter Topic Starter
Ja proviron ook nog :rolleyes:.
Neenee ik weet dat het wat 17aa zijn maar er zit een tijdje tussen waarin de lever kan herstellen.

De clen is eigenlijk nog niet zeker daarom dat ik geen dosis etc er had bijgezet. Als ik droog genoeg kan komen laat ik de clen achterwege.
Hm zijn er nog meningen dacht dat dit wel meer gedaan werd.

cutten op 10 % ....flex cupje pakken??

Cutkuur? Je gaat toch wel bulken neem ik aan?
Ik ga bulken maar eigenlijk wordt het een cutkuur.
Van 750 test en 400 deca zet ik amper vet aan op 4500 kcal.
Dus ik ga met deze kuur een 3500 kcal eten en ik denk wel dat ik droger ga worden met deze middelen.

Die Provi zou ik laten voor wat het is , massa pakken doe je er niet mee. Aangezien de winny op het laatst erin zit word er genoeg vocht afgedreven.

Je kunt evt in de nakuur clen gebruiken , sommige zeggen dat het herstel bevorderd , maar meningen hierover zijn verdeeld.

Die Provi zou ik laten voor wat het is , massa pakken doe je er niet mee. Aangezien de winny op het laatst erin zit word er genoeg vocht afgedreven.

Je kunt evt in de nakuur clen gebruiken , sommige zeggen dat het herstel bevorderd , maar meningen hierover zijn verdeeld.
Ja die clen weet ik nog niet in een nakuur bulk ik altijd op 5000kcal en verlies vrijwel niets van mijn gains die ik tijdens een kuur heb behaald.

Tja die proviron gaf mij in mijn vorig kuurtje toch nog dat laatste beetje kracht.

Ik ga bulken maar eigenlijk wordt het een cutkuur.
Van 750 test en 400 deca zet ik amper vet aan op 4500 kcal.
Dus ik ga met deze kuur een 3500 kcal eten en ik denk wel dat ik droger ga worden met deze middelen.

Onder onderhoud eten = cutten toch? :p

Zou lekker bulken met jouw vetpercentage en deze doseringen. Cutten kan je met veel minder en het lijkt me effectiever om dat gescheiden te houden.

Onder onderhoud eten = cutten toch? :p

Zou lekker bulken met jouw vetpercentage en deze doseringen. Cutten kan je met veel minder en het lijkt me effectiever om dat gescheiden te houden.
Okay dan ga ik gewoon lekker op 4000 beginnen misschien later verhogen ben benieuwd naar de tren.

Over het orals verhaal zonder clen en proviron kan het toch niet.
Maar 4 weekjes dbol dan 6 weken rust en 4 weekjes winstrol.
Winstrol wrs wel op 80 mg anders na de tren zal het niet meer veel effect hebben.

Week 1-4 dianabol 50
Week 1-14 Test 750
Week 8-16 masteron (prop) 150mg eod
Week 8-15 Tren ace 150mg eod

Provi lijkt me overbodig bij mast
Hcg als je echt last hebt van je ballen in week 5 beginnen tot aan je nakuur.

Week 1-4 dianabol 50
Week 1-14 Test 750
Week 8-16 masteron (prop) 150mg eod
Week 8-15 Tren ace 150mg eod

Provi lijkt me overbodig bij mast
Hcg als je echt last hebt van je ballen in week 5 beginnen tot aan je nakuur.
Ja provi laat ik er al uit. hm ben jij niet voor lange esters.
Ik ben bang voor het herstel als de tren tot 15 komt..
En dan is de rek van de testo eruit ik snap je voorstel niet helemaal goed porterhouse.

Wat begrijp je er niet van ?
Ja ik snap wel dat je de masteron laat laat eindigen ivm alle vocht oestrogeen = beter herstel.

Maar de tren komt zo laat vind ik dus moeilijker voor het herstel en dan is het hoogtepunt van de testo eruit. En de tren lijkt me ook hoog voor de eerste keer ben niet vies van hoge doseringen maar tren nog nooit gebruikt.

Ja ik snap wel dat je de masteron laat laat eindigen ivm alle vocht oestrogeen = beter herstel.

Maar de tren komt zo laat vind ik dus moeilijker voor het herstel en dan is het hoogtepunt van de testo eruit. En de tren lijkt me ook hoog voor de eerste keer ben niet vies van hoge doseringen maar tren nog nooit gebruikt.

Test werkt nog wel door, maak je daar maar nier druk om, ik wist niet dat het je 1e x tren was. zou je ook lager kunnen zetten.

Terug
Naar boven