MuscleMeat

Knobbeltje/ bultje HGH?!?

Pioneer

Dutch Bodybuilder
Waardering
40
Allohaa,

Ik voel vandaag dat ik een een knobbeltje/bultje heb op me rib net onder me linker borst..
Niet zo groot nog klein ik kan hem heen en weer bewegen en is niet zo hard..

Ik run nu vanaf vorigeweek vrijdag een HGH kuurtje 2.5 iu.
En zou stijgen naar 4 iu.

Ik injecteer hem gewoon in me buikvet.
Kan het te maken hebben met de HGH?
Geaar is HG Norditropin Simplexx komt uit de Apotheek.

Heb toch nog maar voor morgen een afsrpaak genomen bij de huisarts.

Maar ben benieuwd naar de ervaringen van hier.

Mvg

Dat is niet de injectie spot toch?

• Topic Starter Topic Starter
Nope

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

Dat is niet de injectie spot toch?

Injecteer gewoon op me buikvet!
De bultje is gewoon op me rib net onder me oksel linker borst zegmaar..

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Als ik er druk op zet is het wel pijnlijk.!

Zou eerder aan een opgezwollen lymfeklier of cyste denken, beide trekken vanzelf wel weg

Wat dayuum zegt, langs de huisarts kan echter nooit kwaad ;)

Zou eerder aan een opgezwollen lymfeklier of cyste denken, beide trekken vanzelf wel weg

Zal ik ook de gebruikte middel aan de huisarts vermelden?
Ik denk dat ze geen positief antwoord erop gaat geven, want het is een mevr die altijd zo bezorgd is en misschien weer gaat ouwehoeren dat het door HGH kan komen..

dit, had zelf een jaar geleden het zelfde maar dan iets meer richting de oksel.

Zal ik ook de gebruikte middel aan de huisarts vermelden?
Ik denk dat ze geen positief antwoord erop gaat geven, want het is een mevr die altijd zo bezorgd is en misschien weer gaat ouwehoeren dat het door HGH kan komen..

eerste keer zal die je gewoon vertellen dat het na tijdje weg zal gaan, als dat niet het geval is pas melden over wat je neemt.

bij mij zat het er een week of 3-4 geloof ik.

dit, had zelf een jaar geleden het zelfde maar dan iets meer richting de oksel.

eerste keer zal die je gewoon vertellen dat het na tijdje weg zal gaan, als dat niet het geval is pas melden over wat je neemt.

bij mij zat het er een week of 3-4 geloof ik.

Ook tijdens HGH?

Ik lees overal kanker dit kanker dat...
Ben wel een beetje geschrokken hoop dat het meevalt..!

hier is een tip, google die shit nooit, alles is kanker :roflol:

was ook wel beetje bezorgd hoor toen, opeens een raar knobbeltje, uiteindelijk gewoon harmless.

Allohaa,

Ik voel vandaag dat ik een een knobbeltje/bultje heb op me rib net onder me linker borst..
Niet zo groot nog klein ik kan hem heen en weer bewegen en is niet zo hard..

Ik run nu vanaf vorigeweek vrijdag een HGH kuurtje 2.5 iu.
En zou stijgen naar 4 iu.

Ik injecteer hem gewoon in me buikvet.
Kan het te maken hebben met de HGH?
Geaar is HG Norditropin Simplexx komt uit de Apotheek.

Heb toch nog maar voor morgen een afsrpaak genomen bij de huisarts.

Maar ben benieuwd naar de ervaringen van hier.

Mvg

Ik heb iets soort gelijks opgemerkt vorige jaar. Zat bij mij in de streek tussen tepel en oksel in, zijkant borstkas onder de arm zeg maar. Was ook tijdens m'n hgh en aas cycle. Had ook wat opgezette nips dus twijfelde nog over gyno.

Na een echo bleek het een lipoom te zijn (soort vetbultje), heel klein en niets om je druk over te maken. Als het in ene snel zou toenemen moest ik weer langs mn HA gaan. Een lipoom heeft verders niets met AAS oid te maken.
Verder met de echo ook geen abnormaal klierweefsel (gyno) kunnen zien, puffy nips is klaarblijkelijk een ander fenomeen.

Gyno door hgh gebruik kan zeker gezien het de afgifte van prolactine verhoogt en dit effect heeft op de gevoeligheid van je oestrogeenreceptoren en je eigen test verlaagt.

Nooit hgh zonder test als mand zijnde. Check ook even mijn topic hierover.

Dit heeft niets met gyno te maken.. Het is een puur vetbultje zegt de dokter mij..

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

En ik ga zoiezo sust 500mg pakken na een paar weken

Ik heb iets soort gelijks opgemerkt vorige jaar. Zat bij mij in de streek tussen tepel en oksel in, zijkant borstkas onder de arm zeg maar. Was ook tijdens m'n hgh en aas cycle. Had ook wat opgezette nips dus twijfelde nog over gyno.

Na een echo bleek het een lipoom te zijn (soort vetbultje), heel klein en niets om je druk over te maken. Als het in ene snel zou toenemen moest ik weer langs mn HA gaan. Een lipoom heeft verders niets met AAS oid te maken.
Verder met de echo ook geen abnormaal klierweefsel (gyno) kunnen zien, puffy nips is klaarblijkelijk een ander fenomeen.

Anabolen hebben wel invloed op lipomen hoor

Dit heeft niets met gyno te maken.. Het is een puur vetbultje zegt de dokter mij..

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

En ik ga zoiezo sust 500mg pakken na een paar weken

Ah als de doker het zegt :p

Terug
Naar boven