Fitness Seller

knobbeltje onder rechter tepel

spirosz

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik heb een klein knobbeltje onder mijn rechter tepel!

Nu wil ik binnenkort beginnen aan mijn nieuwe kuur.
Ik ben er niet zeker van of het tekenen zijn van Gyno of niet!

Wat is jullie advies?

gewoon beginnen met de kuur en nolva bij de hand houden of
gelijk voorzorgmaatregelen nemen door bv de gehele kuur door nolva te nemen (heeft overigens niet mijn voorkeur omdat het de kuur tegenwerkt)

Een knobbeltje hoeft niet direct gyno te betekenen. Mocht het gevoelig of groter worden, dan gelijk nolva erbij nemen.

Uitkijken, Als het een gyno is en het moet verwijderd worden kan je het best zo snel mogelijk doen, anders kan je er een lelijk litteken van over houden. Let dus heel goed op of hij niet groter wordt.

p.s; ik spreek uit ervaring mijn vriend heeft het 2 keer gehad. De eerste in de rechterborst, die was klein, er is niks van het litteken te zien. Bij de tweede stond hij op een wachtlijst voor de operatie, ondertussen was de knobbel heel groot geworden, nu heeft ie een gevoelloze en verminkte tepel.

let dus goed op. maar wees niet al te bang want het hoeft niet altijd een gyno te zijn.

Je kunt de gehele kuur door proviron nemen en mocht dat eventueel niet helpen kun je het met nolva oplossen.

Hiernaast heb je nog andere middelen zoals liquidex waar mensen zeer tevreden over zijn. en ook nog femara en aromasin.

Keus genoeg om er iets aan te doen en je dus geen zorgen hoeft te maken.

Terug
Naar boven