MuscleMeat

Koel/lunchtas voor school?

Appss

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
Bij mij op school is het niet mogelijk om op school eten in de koelkast te doen, dus ik dacht eraan om misschien een koel tas te kopen zodat ook op de wat warmere dagen mijn eten nog gewoon gezond kan eten op school.

Natuurlijk heb ik al een beetje rondgekeken op de internet wat voor koeltassen er zijn en ben ik de k-bag tegen gekomen
[Link niet meer beschikbaar] wat voor mijn smaak iets te groot is.

Ik ben ook een wat kleinere lunchtas tegen gekomen http://www.youtube.com/watch?v=Su6bgf-VVf4 en ik vroeg me af of iemand ook zoiets heeft geprobeerd en het er wel voor zorgt dat je eten nog koel/goed blijft van 09:00u s'ochtends tot 15:00u s'middags

Je hebt ook van die dingen die je in de vriezer gooit en dan je eten koel houden..

Maar warmte tasjes werken prima, kun je overal kopen.. Hebben metaal folie aan de binnenkant.

Die tassen houden 't wel koel, maar echt super is 't niet. Je eten is om 3 uur niet echt "koel", maar je brood of w/e is in ieder geval niet zo nasty warm op die warme dagen, dus 't is wel handig ja.

Die tassen :roflol:

Heb die kleine, handig zijn ze wel.

Ligt eraan wat je allemaal mee wilt nemen, maar het meeste kun je toch zo wel bewaren lijkt me. En anders is zo'n koeltas wel een optie natuurlijk. Zou het zelf niet snel gebruiken.

leuke dingen als je voor de rest van je studie jaren op school een forever alone gast wilt blijven om je maagdelijkheid te beschermen. Get a clue alsof we al niet genoeg voor ons kiezen krijgen als we met een bak rijst/kip komen aanzetten.

btw je eten blijft sowieso wel in die tijd goed doe het al al jaren.

Is this real life?

Ga je nu echt met zo'n koelbox rondlopen? Dat hele so-hardcore bullshit van elke 3 uur 50gr eiwitten naar binnen pompen is zo achterhaald.

Eet gewoon je fatsoenlijk bereide maaltijden thuis. Met IF ga ik prima zonder voedsel voor 20 uur. Een schooldagje van 6 uur is easy, zelfs als je niet aan IF doet en/of aan het bulken bent. Anders kun je nog altijd een shake en een paar boterhammen eten.

leuke dingen als je voor de rest van je studie jaren op school een forever alone gast wilt blijven om je maagdelijkheid te beschermen. Get a clue alsof we al niet genoeg voor ons kiezen krijgen als we met een bak rijst/kip komen aanzetten.

Btw je eten blijft sowieso wel in die tijd goed doe het al al jaren.
+1

Karma voor diegene die die tas koopt en vol met vlees gooit. En dan ook nog een wegwerp bbq en op school gaat bbqen.

Terug
Naar boven