koetje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brutez zei:Wij deden vroeger wel eens een spelletje, PizzaKwak. (best goor als ik er aan terug denk)
Een grote ronde pizza margarita, met zijn alle er boven gaan staan te rukken en wie als laatste komt moet hem opeten..
Brutez zei:Wij deden vroeger wel eens een spelletje, PizzaKwak. (best goor als ik er aan terug denk)
Een grote ronde pizza margarita, met zijn alle er boven gaan staan te rukken en wie als laatste komt moet hem opeten..
Please tell me you're kiddingBrutez zei:Wij deden vroeger wel eens een spelletje, PizzaKwak. (best goor als ik er aan terug denk)

MightyDuck zei:
Brutez zei:

* Hoeveelheid sperma per ejaculatie: 0,5 tot 1 theelepel
* Hoofdbestanddeel: fructose
* Calorieën: 5 calorieën per theelepel
* Proteïnen: 6 milligram per theelepel
* Spuiten: 3 tot 10 stralen
* Ejaculatiesnelheid: 40 km per uur
* Tijd tussen de samentrekkingen: 0,8 sec.
* Duur van het orgasme: 4 sec.
* Verste afstand ejaculatie (medisch record): 59,7 cm
* Spermacellen per zaadlozing bij een gezonde man: 200 tot 600 miljoen
* Spermacellen per zaadlozing bij een onvruchtbare man: 50 miljoen