Fitness Seller

Koken met Sperma

koetje.......

Waarom doe je dit nou toch?

Echt vies gewoon...

Die reply dat pita zaken (shoarma tenten maw :rolleyes: ) sperma al langer kennen als ingrediënt vond ik ook een goeie. Die smerige sausjes die je daar ook altijd krijgt...

Wij deden vroeger wel eens een spelletje, PizzaKwak. (best goor als ik er aan terug denk :D )

Een grote ronde pizza margarita, met zijn alle er boven gaan staan te rukken en wie als laatste komt moet hem opeten..

Brutez zei:
Wij deden vroeger wel eens een spelletje, PizzaKwak. (best goor als ik er aan terug denk :D )

Een grote ronde pizza margarita, met zijn alle er boven gaan staan te rukken en wie als laatste komt moet hem opeten..

Dat heb je verzonnen :thumbup:

Brutez zei:

Dan zou ik zorgen dat ik als laatste zou komen.

• Topic Starter Topic Starter
Brutez zei:

dat heette toch broodje kwak net hetzelfde maar dan op ene broodje

:barf: koebeest...waarom nou?:(

Brutez zei:

Please tell me you're kidding :eek:

Wat is er raar aan dan? je hebt toch ook van die drank spelletjes :rolleyes:

Waarom... gatverdarrie !

:roflol:

mruhahah lol @ Brutez

einde verderop op die pagina:

De gemiddelde man tussen de 15 en de 60 jaar loost 34 tot 57 liter zaad met daarin 350 tot 500 miljard zaadcellen.

* Hoeveelheid sperma per ejaculatie: 0,5 tot 1 theelepel

* Hoofdbestanddeel: fructose

* Calorieën: 5 calorieën per theelepel

* Proteïnen: 6 milligram per theelepel

* Spuiten: 3 tot 10 stralen

* Ejaculatiesnelheid: 40 km per uur

* Tijd tussen de samentrekkingen: 0,8 sec.

* Duur van het orgasme: 4 sec.

* Verste afstand ejaculatie (medisch record): 59,7 cm

* Spermacellen per zaadlozing bij een gezonde man: 200 tot 600 miljoen

* Spermacellen per zaadlozing bij een onvruchtbare man: 50 miljoen

:D

* Verste afstand ejaculatie (medisch record): 59,7 cm

Huh, lol, ik kwam keer zon 150cm ver :D

Daarna nooit meer gehad helaas :cool:

Tonijn met spermasaus??? :kots:

:no:

Lijkt me wel leuk om zo te koken voor de dames. Eerst de lekkerste gerechten klaarmaken met sperma erin terwijl je alles filmt inclusief zaadlozingen in de gerechten. Vervolgens de maaltijd serveren en als toetje "een leuke video." Ambiance gegarandeerd, njummie :meal:

Terug
Naar boven