LuckyLuciano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Voor de vijfde verjaardag van zijn tv-show verraste de Amerikaanse komiek Sarah Silverman haar vriendje en collega-komiek Jimmy Kimmel met een apart filmpje. De video, waarin Silverman het uitschreeuwt dat ze het al jarenlang stiekem doet met acteur Matt Damon ('I'm f*cking Matt Damon'), werd al snel een ware hit op het internet.
Nu neemt Kimmel wraak op de 'bekentenis' met een parodie. 'Als jij iets van mij afpakt dat ik belangrijk vind, pak ik iets belangrijks van jullie af", waarschuwde hij Silverman en Damon in zijn show. Om daarna -eveneens via een filmpje- te bekennen dat hij het doet met Ben Affleck, Damons boezemvriend.
In het filmpje doen Kimmel en Affleck allerlei 'romantische' dingen, zoals elkaars teennagels lakken, zwijmelend uit het raam staren en bijna kussen. Er mocht ook een hele rits celebrity's aandraven: Brad Pitt, Harrison Ford, Cameron Diaz, Robin Williams, Meat Loaf, Lance Bass en Macy Gray zijn maar enkelen die mogen meezingen in de 'We are the world'-achtige ode aan de liefde tussen Kimmel en Affleck.
Bekijk 'I'm f*cking Ben Affleck':
YouTube - Jimmy Kimmel's "I'm F*cking Ben Affleck" music video
Bekijk het volledige origineel 'I'm f*cking Matt Damon':
YouTube - Sarah Silverman "I'm F*cking Matt Damon" on Jimmy Kimmel
Nu neemt Kimmel wraak op de 'bekentenis' met een parodie. 'Als jij iets van mij afpakt dat ik belangrijk vind, pak ik iets belangrijks van jullie af", waarschuwde hij Silverman en Damon in zijn show. Om daarna -eveneens via een filmpje- te bekennen dat hij het doet met Ben Affleck, Damons boezemvriend.
In het filmpje doen Kimmel en Affleck allerlei 'romantische' dingen, zoals elkaars teennagels lakken, zwijmelend uit het raam staren en bijna kussen. Er mocht ook een hele rits celebrity's aandraven: Brad Pitt, Harrison Ford, Cameron Diaz, Robin Williams, Meat Loaf, Lance Bass en Macy Gray zijn maar enkelen die mogen meezingen in de 'We are the world'-achtige ode aan de liefde tussen Kimmel en Affleck.
Bekijk 'I'm f*cking Ben Affleck':
YouTube - Jimmy Kimmel's "I'm F*cking Ben Affleck" music video
Bekijk het volledige origineel 'I'm f*cking Matt Damon':
YouTube - Sarah Silverman "I'm F*cking Matt Damon" on Jimmy Kimmel
Jimmy Kimmel is gaaf