Fitness Seller

Komt die Tsunamiii

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
Volgens statistieken van de World Christian Database, een project van een Amerikaanse baptistische hogeschool, zijn er nu wereldwijd meer moslims dan katholieken. Het christelijke geloof ansich is nog wel verweg het grootste. KerkNet Vlaanderen heeft op gezag van Amerikaanse media deze cijfers gemeld.

De wereld zou momenteel 1,152 miljard soennitische moslims tellen en 170 miljoen sjiieten. Katholiek zijn 1,115 miljard aardbewoners. Het totale aantal christenen bedraagt 2,15 miljard.

De hindoes zijn met 860 miljoen en de ongelovigen met 773 miljoen, waarvan er 152 miljoen overtuigt atheïst zijn. Verder zijn er nog 384 miljoen Chinese taoisten, 379 miljoen boeddhisten en 259 miljoen aanhangers van natuurgodsdiensten.

Het Vaticaan heeft laten weten ernstig te twijfelen aan de correctheid van de cijfers. De hoofdzetel van de Rooms-katholieke Kerk wijst erop dat het aantal katholieken precies berekend kan worden, aangezien elke parochie het aantal gedoopten moet melden. Wat het aantal moslims betreft, bestaan enkel schattingen.

:bow::bow::bow::bow: :evil:

Typisch geval van "Lekker belangrijk"

Veel liefhebbers van sprookjes wereldwijd zeg!

Dus wij als gedoopten worden ook nog tot katholiek gerekend? :scratch: Doe maar -1 voor mij.

Christenen gaan steeds meer beseffen dat het allemaal onzin is, Moslims leven vaak nog zoals 100 jaar terug. Dus wat we gaan zien is steeds grotere afname van Christenen en nog ff een toename van Moslims tot die ook gaan afnemen.

huh zijn er zoveel gelovige op aarde?

mja, zoals Samu zegt, ik heb niet gevraagd om gedoopt te worden toenik lag te schijten in m'n pamper..
Het overgrote merendeel van de zogezgde christenen, geteld volgens gedoopten zijn zeker niet bezig met elke week naar de eucharistie te gaan ed.
In tegenstellign tot de moslims, zij zijn meestal wel fanatieker ermee bezig. Het meermaals per dag bidden en zo

Kortom: we hebben 3,5 miljard r**ards op de wereld.

Hoeveel zullen er nog steeds denken dat wanneer de aarde schudt, God het aantal mensen op de wereld aan het tellen is?

:hahaha:

Christenen gaan steeds meer beseffen dat het allemaal onzin is, Moslims leven vaak nog zoals 100 jaar terug. Dus wat we gaan zien is steeds grotere afname van Christenen en nog ff een toename van Moslims tot die ook gaan afnemen.

hmz, wish that were true... (al ken ik precieze groei- of afnamecijfers niet) ik ben die indruk niet echt toebedaan. Anyone?
En ook al zijn er relatief minder gelovigen, dan heb ik wel het idee dat die conservatiever worden in hun overtuiging. Vraag me af hoe wenselijk dat is :D

mja, zoals Samu zegt, ik heb niet gevraagd om gedoopt te worden toenik lag te schijten in m'n pamper..
Het overgrote merendeel van de zogezgde christenen, geteld volgens gedoopten zijn zeker niet bezig met elke week naar de eucharistie te gaan ed.
In tegenstellign tot de moslims, zij zijn meestal wel fanatieker ermee bezig. Het meermaals per dag bidden en zo

Je kunt je uit laten schrijven bij je kerk als het goed is.

Gelukkig ben ik satanist... :D

Hehe, nee ik geloof niet.

mensen moeten geloven wat ze willen zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen. Maarja, dat lukt de meeste gelovigen dus niet. Ze willen dat ik zonder condoom neuk, maagd blijf tot het huwelijk, geen varkensvlees eet, 5 keer per dag op mijn knieen op een deurmat ga liggen en ga zo maar door. Gelovigen zijn vermoeiende mensen om mee om te gaan.

nog te weining ongelovigen naar mijn zin

K'heb er geen respect voor, vind het sukkels, Sorry!

soms zwaai ik met mn pik, maar niet tijdens het plassen, raar he?

Ik vind het niet benoemenswaardig ik ben een realist vraag me af hoeveel er daar van rondlopen.

@bovenstaand
welcome to jamrock!!
Als je wat vette muziek wilt als je leip bent of gewoon op een zomerse dag met een hashjoint: Manu Chao alle2 albums
Proxima Estacion Esperanza
en Clandestino

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven