XXL Nutrition

Koninging en haar familie betalen geen belasting?

Bigmac

Cool Novice
Waardering
0
Dit snap ik echt niet. We leven in een land waarin iederen zijn/haar steentje bijdraagt.

Laatst hoorde ik tijdens een programma op TV dat de koninging en haar familie geen belasting betalen. En 'to add insult to injury' ontvangen ze een riante salaris van de overheid en daarboven ook nog schenkingen. En hun beveiling kost de staat miljoenen euro's per jaar. Al dit, gewoon door wie ze zijn, zonder dat ze ervoor hebben gewerkt.

WTF?

De productiemedewerker, de timmerman, de metselaar, de winkelbediender, noem maar op, die acht uur per dag, vijf dagen per week, hard werkt, om 1250 euro bruto te verdienen en levert 30% in.

Waarom accepteert het volk dit?

VIVA LE REVOLUTION

JPN-VICL-60400_front.jpg

Het schijnt dat het hebben van een koningshuis ook voordelen heeft voor de economie. Maar ik zou zo 123 niet weten welke.

Ook over de erfenis e.d. hoeven ze geen belasting te betalen. Is toch ook niet normaal, heeft iemand z'n hele leven hard gewerkt en wilt ie het aan z'n familie-leden nalaten, moet er nog heel dik aan belasting worden betaald.

Van mij mag het hele koningsgedoe hier uitsterven. Je hebt er niks aan, nooit wat aan gehad en we zullen er nooit wat aan hebben.

Dat maxima geval doet ook maar een eind weg, en wij maar dokken.

hahah,

maar zo gek is dat toch niet, enerzijds 'schenk' je hen rijkdom, en dan tegelijk het geld weer terugvorderen, hetzij ditmaal door de fiscus..!?

Ben ook geen voorstander van het koningshuis, maar als ze er nu eenmaal zijn laat het ons dan ook maar zo veel mogelijk status geven door ze een flink vermogen te gunnen.

Ik ben er nu ook eenmaal, maar mij wordt geen flink vermogen gegund.

Jij geeft ons land ook weinig status ouwe, integendeel... ;)

iedereen gelijk voor de wet :rolleyes:

Hypocrisie 1ste klas. Het koningshuis heeft in nederlang een functie meer. Het enige waar het nog voor staat is als symbool. Er zijn zoveel dingen die "raar" zijn aan het koningshuis bijv. Als de koninging zegt dat jij een h**r bent, dan is de minister president daar verantwoordelijk voor.. wtf?

Achja.. symbool.. who gives a ****.

Terug
Naar boven