XXL Nutrition

Koninginnedag 2007 in Amsterdam

Rawplayer

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Ik vraag mij dus af wat er nu allemaal precies te doen is met koninginnedag dit jaar in Amsterdam, op deze website heb ik al diverse dingen gevonden: Koninginnedag Amsterdam 2007
Zijn de evenementen volledig gratis? Of moet ik nu ergens kaartjes voor kopen? Ik zou ook graag reachties willen horen van andere mensen die jaarlijks naar Amsterdam gaan met koninginnedag.

Evenement is vanzelfsprekend gratis (want openlucht)...

Rembrandtplein ben ik afgelopen jaren geweest, daar staat meestal een stand met dance muziek, moet je maar even in het programma kijken.

Maar met name de grote drukte (OV...) is iets waar je rekening mee moet houden.

check partyflock staat wat er te doen is qua house, als je daar van houdt natuurlijk :D

We beginnen vaak ergens in de Jordaan en gaan dan richting Leidse- en/of Rebrantsplein om te eindigen bij het Museumplein.

Ik ga dus nooit meer naar amsterdam met koninginnedag!
Heb ik 1 keer gedaan en je bent helemaal gesandwiched aan het eind van de dag!

Laatst bewerkt:
Heb ik 1 keer gedaan en je bent helemaal gesandiched aan het eind van de dag!

Partypoeper Konningendag is de feestdag van het jaar. Knallen man! Hopen op lekker weer, biertje erbij, snoeren, h**ren alle remmen los.

Tis dit jaar op een maandag wel ff de volgende dag vrijnemen :D

Jij liever dan ik!

Heb ik 1 keer gedaan en je bent helemaal gesandwiched aan het eind van de dag!

ligt eraan waar je heen gaat, ik geloof dat het op het rembrand nooit super druk is maar je hebt ergens dat hele grote podium en daar is het wel te druk, sta je middenin en wil je drinken halen dan ben je de week erop een keer terug met je biertje.

ligt eraan waar je heen gaat, ik geloof dat het op het rembrand nooit super druk is maar je hebt ergens dat hele grote podium en daar is het wel te druk, sta je middenin en wil je drinken halen dan ben je de week erop een keer terug met je biertje.

Ja op het Museumplein is dat, paar keer geweest en echt té druk!!
Ik gooi altijd wat ellebogen in de strijd en dan sta ik uiteindelijk wel vooraan. :)

K'dag al 22 keer in A'dam gevierd en dit jaar wordt 23e keer... gelukkig móói weer! (Hopefully...)

Ga denk ik gewoon in park liggen met fles wijn ofzo.

Ik ben 2 jaar terug ook naar a'dam geweest met maat (hij moest reportage maken voor deventer TV) was nogal druk! niet echt super veel van kunnen genieten!

maar zondag weer ouderwets met team biertje pakken na de wedstrijd op de brink in deventer! En daarna met vrienden ergens iets uitspoken, waarna we nog verder het beest uit gaan hangen!

Koningenacht ben ik ook te vinden
Wordt kk dik

Het wordt een echte knalavond rawplayer

museumplein - btje artiesten bewonderen die je heel de dag op de radio hoort, nee mij niet gezien, ga lekker op strand liggen

Ik haat koninginnedag!

Terug
Naar boven