MuscleMeat

Koop nooit 2e hands spullen in Beverwijk

smithsYama

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Een vriend van mij heeft een tweede hands mobiele telefoon gekocht. Drie dagen later stond de politie bij hem op de stoep. Zijn telefoon is hij nu kwijt. Gelukkig krijgt hij geen strafblad.

hehe hoe hebben ze heb kunnen vinden dan?

Gewoon terug gaan naar die stand! ze staan er toch wel elke week met die troep. Ik ben dr elke week wel te vinden (omdat ik er 5 minuten vandaan woon) maar koop eigenlijk nooit meer dan lekkere nootjes, olijven en kruiden enzo. Je hebt luxe mix met macadamia's cashew, walnoten enzo erin voor 10 euro per kilo!! die is echt zoo lekker!!!

• Topic Starter Topic Starter
Via een of andere tracking systeem in het toestel geloof ik.

Haha, dat is ook wel enigszins te verwachten.

Dat doe je dan ook nooit meer. Maar was idd wel een beetje te verwachten.
Maar wel zonde en lullig.

Had ook eens zoiets met een maat van me. Had een mooi telefoontje voor me geregeld en beviel uitstekend.
Paar dagen later belde hij op, 'Dude niet bellen met de telefoon, staat nog steeds in het systeem!!!!!'.

Chill! :roflol:

ik was vorig jaar op de zwarte markt stond bij zo kraam te wachten waar ze 2de hans gereedschap hadden.

komen er in eens 2 agenten in burger met nog zo man nemen alles in beslag, bleek alles gestolen te zijn van uit de bouw maar de eigenaar had van alles het serie nummer..

als je een 2de hands telefoon koopt en de volgende dag de politie voor je stoep staat wil niet zeggen dat je meteen niks anders meer in beverwijk moet kopen :rolleyes:

Tja, had je je imei maar moeten veranderen ;)

• Topic Starter Topic Starter
als je een 2de hands telefoon koopt en de volgende dag de politie voor je stoep staat wil niet zeggen dat je meteen niks anders meer in beverwijk moet kopen :rolleyes:

Je hebt gelijk. Er zijn tal van andere producten te koop voor een goed prijsje. Alleen pas om met tweede handse mobiele telefoons ;)

Haha wat had je dan verwacht :roflol:

ik koop niks in Beverwijk vertrouw die gasten voor geen meter

Een vriend van mij heeft een tweede hands mobiele telefoon gekocht. Drie dagen later stond de politie bij hem op de stoep. Zijn telefoon is hij nu kwijt. Gelukkig krijgt hij geen strafblad.

Ow en waar baseren ze de inbeslagname dan op, als het niet heling is :scratch: .

Ow en waar baseren ze de inbeslagname dan op, als het niet heling is :scratch: .

Die telefoon staat geregistreerd als een gestolen telefoon, en die gene die hem dan in zijn bezit heeft kan of de dief zijn of diegene die hem van de dief heeft gekocht, hoe dan ook , ze mogen hem dan meenemen, iig erg klote voor diegene!

Die telefoon staat geregistreerd als een gestolen telefoon, en die gene die hem dan in zijn bezit heeft kan of de dief zijn of diegene die hem van de dief heeft gekocht, hoe dan ook , ze mogen hem dan meenemen, iig erg klote voor diegene!

Hij bedoelt als diegene nergens van beschuldigd wordt (heling in dit geval), kunnen ze toch ook geen goede reden geven om het toestel in beslag te nemen?

Terug
Naar boven