XXL Nutrition

Kopen jullie wat voor moederdag?

thomastog

Huge Freak
Waardering
649
Ik zat net te eten en toen kwam er een reclame met dingen wat je allemaal voor moederdag kon kopen, toen dacht ik shit dat is waar ook het is bijna moederdag.

Dus, kopen jullie wat voor jullie moeders? Of heb je al iets gekocht?

Ik vergeet dat ook altijd.

Ik geef haar wel een bakje tonijn.

K*t!!!! Vergeten vandaag

Ik zie mijn moeder niet op moederdag... Vroeger (toen ik nog thuis woonde) kocht ik wel altijd wat.

Al veel eerder gekocht, kan ik het ook niet vergeten.

Neuh ze was vorige week ookal jarig, ze moet begrijpen dat ik ook maar rond moet komen van een uitkeringkje.

Tuurlijk!Is toch je moedertje!

Neen, we doen niet aan moederdag :coffee:

Een bezoek aan huis en een bloemetje.

Ja en jij?

Morgen even truffels halen, bosje bloemen en een fles wijn ofzo.

:o

Ik heb dan altijd weer knallende ruzie in huis als ik het vergeet, maar weet ook nooit wat ik dan in godsnaam moet kopen voor dr.

Ruzie? Meen je niet..? Lol. Koop je toch gewoon een bos bloemen, of zo'n pakket met douchegel en bodylotion, of een doos bonbons...

Ik koop helemaal niks, gelukkig zijn wij hier thuis zo nuchter om niet met de kudde mee te gaan. Je hebt nog 364 andere dagen om iets leuks voor je moeder te kopen(is dan ook een stuk leuker aangezien mensen niet weten dat ze een verrassing krijgen ;)).

Ik koop helemaal niks, gelukkig zijn wij hier thuis zo nuchter om niet met de kudde mee te gaan. Je hebt nog 364 andere dagen om iets leuks voor je moeder te kopen(is dan ook een stuk leuker aangezien mensen niet weten dat ze een verrassing krijgen ;)).

Whaha jij bent zeker ook 1 van die mensen die nooit doet aan die commerciele dagen omdat het toch veel leuker is om op een normale dag wat te geven, terwijl je dat echt helemaal nooit doet.

Of kom jij wel eens gewoon thuis met een bloemertje voor je moeder?

Nee als ik wat wil kopen doen ik dat op een anderen dag....

Ik heb mn moeder een x een ****ing huge dildo gekocht.

Terug
Naar boven