Fitness Seller

Koptelefoon kopen

jordi102

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m79
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Titel zegt het al ben op zoek naar een goede koptelefoon voor tijdens het trainen/hardlopen en dergelijke.

niet zo'n achterlijk groot formaat maar gewoon redelijke koptelefoon

hoeft ook geen hondere euros te kosten

iemand tips?

Heb je niet liever in ear headphones? Het geluid is beter geisoleerd en aan een koptelefoon heb je naar mijn ervaring weinig op een ipod/phone omdat het volume begrenst is.

• Topic Starter Topic Starter
Kweet niet heb altijd inears gehad en dacht dat koptelefoon miss wat mooier geluid geeft.

Ik heb zelf Bose in-ear, geen ervaring met de on/over ear die ze hebben. De in-ears vind ik prima voor het trainen, maar zou ze niet direct aanraden..

Sennheiser is een betere optie denk ik!

• Topic Starter Topic Starter
Ja heb altijd sennheiser inears gehad 2 of 3 tientjes en zijn goed bevallen altijd

ik heb nog wel een sennheiser HD205 liggen...kopen? (werkt nog perfect 1 - 2x gebruikt).

Ik heb nog wel een Sennheiser HD201 liggen... kopen? (werkt nog perfect 1 - 2x gebruikt).

(mag voor een prikkie weg :))

Sennheiser HD202. Kost 35 eu, goede kwaliteit en licht gewicht

Akg k1000 :d

Oortjes van Sennheiser.

Grado RS1

-Creative EP-630 In-Ear
-JVC HAFX1X Xtreme Xplosive In-Ear
-Sennheiser (welk type dan ook)

Zijn toch zeker wel degene met de beste prijs/kwaliteit/duurzaamheid verhouding.

Al die Dr.Dre beats blabla en Bose onzin is onnodig geld uitgeven imo. Die dingen zijn al vrij fragiel, en je voelt je minder slecht als je headphones kapot gaan die maar een paar tientjes hebben gekost, ipv 100-200 euro (koop je tegenwoordig LCD schermen voor)
Het geluid zal wel nét iets beter zijn met die duren merken, maar je moet wel ECHT een goed gehoor hebben of het veel gebruiken voor je baan (dj) wil je hier profijt van hebben.

Terug
Naar boven