Fitness Seller

Koptelefoon na 3 weken stuk

CXLBV

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
796
Mijn koptelefoon van Sennheiser is na 3 weken stuk gegaan(kabel breuk neem ik aan). Maar het rare is dat ik er heel netjes mee ben omgegaan. Zou ik voor garantie in aanmerking komen?

Update: Ik heb een nieuwe gekregen. Sennheiser is TOP!:D

Laatst bewerkt:
Je broertje is er stiekem op gaan zitten:P

Nee heb je, ja kun je krijgen ... maar neem aan dat de garantie dit wel dekt.

Als je kunt aantonen dat het niet jouw schuld was dat de kabel brak misschien wel (Ik verwacht het niet, maar nee heb je en ja kun je krijgen)

Mijn koptelefoon van Sennheiser is na 3 weken stuk gegaan(kabel breuk neem ik aan). Maar het rare is dat ik er heel netjes mee ben omgegaan. Zou ik voor garantie in aanmerking komen?

Ja volgens mij heeft Sennheiser daar ook garantie op..gewoon ff naar de winkel gaan of Sennheiser bellen;)

waar heb je m gekocht. ik had eerst oortjes van sennheiser van 50euro en die draden smolten de hele tijd. bleek achteraf dat t door n zalf voor mn gezicht kwam. heb wel 2 of 3keer nieuwe gehad

zit er geen blad bij met de garantievoorwaarden? anders eens lezen

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik mocht hem terug sturen, ik ben benieuwd wat ze bij Sennheiser gaan zeggen. Maar ik verwacht niets anders dan een goede afhandeling, de correspondentie ging ook al razend snel. Dit komt wel goed denk ik.:D

gewoon garantie eisen. na 3 weken normaal gebruik mag zo'n ding niet kapot zijn natuurlijk

Terug
Naar boven