AndroidHealthClinic

Korsakoff

oud klasgenootje van me lindsey heet ze en woont in akersloot.

is wel een leuk wijffie zeker nie lelijk maar liep vroeger altijd te zeiken dat het t*ring herrie was waar ik naar luisterde draait nu notabene zelf hardcore :o

wordt geloof ik begeleid door outblast die tijdens het draaien haar platen inmixed hahahaha.
en ondertussen kruipt zij onder de draaitafels :D

ps haar sets zijn echt zeer matig vind ik

Lekkere b*ch hoor

Ze ken echt voor geen meter draaien. Werden haar producties niet gemaakt door outblast of catscan?

Dat hoor ik inderdaad van aardig wat vrienden van me, dat zij een voorbeeld is van iemand die puur voor haar looks achter de draaitafels staat.

Heb naar aanleiding van Qlimax wat producties gejat op het internet van Outblast. Dus dat is tegenwoordig de kroonprins van de hardcore? Ben tot nu toe nog niet kapot van hem, volgens mij is het ook een dikke hype die Outblast; hij gaat in maart ook een concert doen. Ag ja, is natuurlijk heel wat anders dan Tiesto, want Outblast is immers underground ;)

Voor zover het 'haar' produkties zijn: lekkere plaatjes in ieder geval.

Heb haar nog nooit horen draaien verder.

Ziet er wel lekker uit :)

Outblast vindt ik niet echt wat.

Korsakoff heeft leuke plaatjes gemaakt, helaas beetje te druk opgebouwd, teveel geluiden door elkaar.

Met Catscan heeft ze samengewerkt.

Wel lekker wijf btw. Die mag ook wel s aan mijn knop draaien :D

inderdaad was catscan je hebt gelijk :o

maar het draait langzamerhand weer uit op het zelfde liedje als een jaar of 6 geleden hardcore gaat ten onder aan de commercie.
Dat is nu eenmaal zo kijkt maar naar dat nummer unleash the beast dat nummer suckt echt bigtime. binnenkot brengt gabbertje weer een cdtje uit :D

bur zei:
binnenkot brengt gabbertje weer een cdtje uit :D

feat. Gabberpiet & Wijffie :D

Wat betreft commercie:

Het ligt aan de dj's zelf of ze eraan meewerken....of ze gaan voor de muziek, of ze gaan voor het grote geld! Simple as that.

Het is ons aller vrienden: Bijdehante Mentale Theo & Charly Lownoise niet in dank afgenomen destijds. En Zwabberpiet hebben ze in Zak (Duitsland) nog s n goed portie klappen gegeven. :D

Veel van die DJ gaan echt niet voor de muziek. Hoe kun je anders verklaren dat de helft van de hardcore dj's nu hardstyle draait. Degene die trouw zijn gebleven zijn idd de beste.

iemand een link voor dat nr van Korsakoff, thunderdome theme? vond hem lekker klinken

LammertJange zei:
De Oldskool nummers van Promo zijn wel vet (Y) my underground madness, vicious circle enz

Die wel ja, had zn nieuwe cd tijd geleden gehoord, maar das toch wel weer 75% bagger.

Kvind et ook niet een super-dj hoor..was laatst ook bij een hc feesje in lwd..en daar draaide die ook als een banaan...

ze kan absoluut niet draaien, mist vaak net de overgang. En apparte dingen in een overgang hoef je al helemaal niet te verwachten. Afgelopen keer op thunderdome was het ver uit de slechste set.

outblast is de laatste tijd erg slecht bezig. 2 3 jaar terug op MoH draaide ie gewoon echt goed. Nu is het echt een stuk minder, zeker op qlimax was wel erg standaard setje.

promo is ook gewoon goed, zeker kwa draai kunsten. Zijn platen vind ik alleen de laatse 2 jaar bagger, is meer van hetzelfde of slechter. Vond toch zijn set 1 van de betere op thunderdome vorige week.

Het is sowieso takkeherrie.

Terug
Naar boven