Fitness Seller

Kort ademig, hoe komt dit

Wat is hier 'Advanced' aan? ???

Moved naar de normale sectie dus.

Wat dacht je van een buik vol vocht?

vocht, dat had jij moeten weten ma ja....

mensen met overgewicht zijn altijd kort ademig, in ons geval te veel spiermassa logisch tog en idd heeft ook met vocht te maken

combi vocht en in korte tijd stijging van lichaamsgewicht.

Of in jouw geval:
Door de testo stijgt jouw libido, alles wat je ziet wil je palen en daardoor kan jij niet helder nadenken. Je bek valt open, je tong rolt eruit, je begint te hijgen. Daardoor kan je je ook kortademig voelen.

Kan de bloeddruk hier ook geen rol spelen?

combi vocht en in korte tijd stijging van lichaamsgewicht.

Of in jouw geval:
Door de testo stijgt jouw libido, alles wat je ziet wil je palen en daardoor kan jij niet helder nadenken. Je bek valt open, je tong rolt eruit, je begint te hijgen. Daardoor kan je je ook kortademig voelen.

lol

yep hoge bloeddruk kan voor vochtvasthouding zorgen (nieren houden meer vocht vast)

dacht het niet, weet niet waar je dit gelezen hebt maar dit klopt echt niet wat je nu zegt.

Het mechanisme van kortademigheid kan ik zo ook niet met zekerheid zeggen. Door het vocht en dus vocht "in de longen" zoals sommige suggereren zal het niet zijn. Als dit wel het mechanisme zou zijn zou je niet meer plat in bed kunnen liggen en dikke enkels hebben, wat dan weer wijst op hartfalen en dat is allemaal niet zo goed he.

Ik denk eerder dat bepaalde steroids ( via allerlei ontstekingsmediatoren als cytokinen of prostaglandinen) een constrictief effect hebben op de longen waardoor je dus min of meer dezelfde verschijnselen krijgt als bij astma/ bronchitis, dit evt icm met meer massa dus meer zuurstofvraag van je lichaam. Maar goed dit is wat ik denk en is dus niet gestaafd.

Laatst bewerkt:
WAt een wijze woorden hier weer allemaal speculaties op ten top!!
Klaasje schrijft gelukkig wat zinnigs.

dacht het niet, weet niet waar je dit gelezen hebt maar dit klopt echt niet wat je nu zegt.

Het mechanisme van kortademigheid kan ik zo ook niet met zekerheid zeggen. Door het vocht en dus vocht "in de longen" zoals sommige suggereren zal het niet zijn. Als dit wel het mechanisme zou zijn zou je niet meer plat in bed kunnen liggen en dikke enkels hebben, wat dan weer wijst op hartfalen en dat is allemaal niet zo goed he.

Ik denk eerder dat bepaalde steroids ( via allerlei ontstekingsmediatoren als cytokinen of prostaglandinen) een constrictief effect hebben op de longen waardoor je dus min of meer dezelfde verschijnselen krijgt als bij astma/ bronchitis, dit evt icm met meer massa dus meer zuurstofvraag van je lichaam. Maar goed dit is wat ik denk en is dus niet gestaafd.

zoiets heb ik ook al eens gehoord

kan deca anders goed merken bij mn enkels.

zou het niet kunnen.
dat je tijdens het kuren aas deca/boldenone als voorbeeld gebruikt,die je bloed dikker maken.
waardoor je hart meer zijn best moet doen.
en jij daardoor kort ademig bent.
en combinatie met vocht mischien.

even wat bull-shit posts verwijderd, nu weer verder met serieuze reacties

Terug
Naar boven